|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Maareh...dit is effe serieus:
Als er juryleden zijn die hele kleine groepen hebben (van bv 3 mixen) en echt denken van: Nou, deze 2 (of 3) verdienen het echt niet om door te gaan, zo slecht zijn ze!... dan heeft onze groep wel een mix over. Damn...dit is nl ing moeilijk! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Er zijn er nu sowieso al twee afgevallen....1 oa door een heel vaag einde |
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
:whip: :whip: :whip: |
Nee, niets :whop:... de mix was sowieso niet super, zitten teveel kleine foutjes in. Het einde daarbij maakt het niet moeilijk om te zeggen: nee dankje. Diegene weet wel wie het is. Kreeg al een pm :D |
|
|
| magrec |
Ik ben er wel uit denk ik.
Was latig kiezen tussen 2 mixen. Nu ff kijken wat kolkmans voor keuze heeft gemaakt. |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben steeds met Muppet aan het overleggen.
De stand nu:
- 2 mixen zijn er zeker al niet door (1 teveel fouten, 1tje paar foutjes en is het gewoon 'net niet')
- 1 mix is al zeker door (foutloos gemixed, ook lekkere mix)
- bij 3 mixen twijfelen we een beetje, gaan we nog een keer luisteren! |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee, niets :whop:... de mix was sowieso niet super, zitten teveel kleine foutjes in. Het einde daarbij maakt het niet moeilijk om te zeggen: nee dankje. Diegene weet wel wie het is. Kreeg al een pm :D |

:toothless |
|
|
| SnuggLe |
| Sorry .... kusje? :D |
|
|
| Jesse |
| eerst afwijzen en dan lief doen, nee dank je ;) |
|
|
| total woot |
2 Switch, je hebt met het indelen hoop ik toch wel verschil gemaakt tussen mp3 en vinyl? heb t idee dat er in mijn groep zowiezo 1 mp3 mix zit....
[edit]
is het een idee om te vermelden welke mixen wat zijn? (mp3/vinyl) dan kun je daar rekening mee houden bij t beoordelen van de mixing-skills, wel zo eerlijk lijkt me...
[/edit]
[edit 2]
DJ D-Man, reageer es ff op die pm, t is tijd te overleggen ;)
[/edit] |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by total woot
2 Switch, je hebt met het indelen hoop ik toch wel verschil gemaakt tussen mp3 en vinyl? heb t idee dat er in mijn groep zowiezo 1 mp3 mix zit....
[edit]
is het een idee om te vermelden welke mixen wat zijn? (mp3/vinyl) dan kun je daar rekening mee houden bij t beoordelen van de mixing-skills, wel zo eerlijk lijkt me...
[/edit]
[edit 2]
DJ D-Man, reageer es ff op die pm, t is tijd te overleggen ;)
[/edit] |
Het is juist leuker als je niet weet wat voor mix het is :)
Misschien wint een mp3 mixer wel deze contest :) |
|
|
| total woot |
| Als t zo gaat, kunnen we voortaan het kopje "mixing skills" bij de TA-MIXcontest wel wegstrepen, tenminste, tenzij jij op een muis klikken een "skill" wilt noemen...:rolleyes: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by total woot
Als t zo gaat, kunnen we voortaan het kopje "mixing skills" bij de TA-MIXcontest wel wegstrepen, tenminste, tenzij jij op een muis klikken een "skill" wilt noemen...:rolleyes: |
Hahaha, neej dat vind ik ook niet.. |
|
|
|
|