return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 28)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Maareh...dit is effe serieus:
Als er juryleden zijn die hele kleine groepen hebben (van bv 3 mixen) en echt denken van: Nou, deze 2 (of 3) verdienen het echt niet om door te gaan, zo slecht zijn ze!... dan heeft onze groep wel een mix over. Damn...dit is nl ing moeilijk!
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Er zijn er nu sowieso al twee afgevallen....1 oa door een heel vaag einde

:whip: :whip: :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
:whip: :whip: :whip:

Nee, niets :whop:... de mix was sowieso niet super, zitten teveel kleine foutjes in. Het einde daarbij maakt het niet moeilijk om te zeggen: nee dankje. Diegene weet wel wie het is. Kreeg al een pm :D
magrec
Ik ben er wel uit denk ik.
Was latig kiezen tussen 2 mixen. Nu ff kijken wat kolkmans voor keuze heeft gemaakt.
SnuggLe
Ik ben steeds met Muppet aan het overleggen.
De stand nu:

- 2 mixen zijn er zeker al niet door (1 teveel fouten, 1tje paar foutjes en is het gewoon 'net niet')
- 1 mix is al zeker door (foutloos gemixed, ook lekkere mix)
- bij 3 mixen twijfelen we een beetje, gaan we nog een keer luisteren!
Jesse
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, niets :whop:... de mix was sowieso niet super, zitten teveel kleine foutjes in. Het einde daarbij maakt het niet moeilijk om te zeggen: nee dankje. Diegene weet wel wie het is. Kreeg al een pm :D

:toothless
SnuggLe
Sorry .... kusje? :D
Jesse
eerst afwijzen en dan lief doen, nee dank je ;)
total woot
2 Switch, je hebt met het indelen hoop ik toch wel verschil gemaakt tussen mp3 en vinyl? heb t idee dat er in mijn groep zowiezo 1 mp3 mix zit....

[edit]
is het een idee om te vermelden welke mixen wat zijn? (mp3/vinyl) dan kun je daar rekening mee houden bij t beoordelen van de mixing-skills, wel zo eerlijk lijkt me...
[/edit]

[edit 2]
DJ D-Man, reageer es ff op die pm, t is tijd te overleggen ;)
[/edit]
MennoB
quote:
Originally posted by total woot
2 Switch, je hebt met het indelen hoop ik toch wel verschil gemaakt tussen mp3 en vinyl? heb t idee dat er in mijn groep zowiezo 1 mp3 mix zit....

[edit]
is het een idee om te vermelden welke mixen wat zijn? (mp3/vinyl) dan kun je daar rekening mee houden bij t beoordelen van de mixing-skills, wel zo eerlijk lijkt me...
[/edit]

[edit 2]
DJ D-Man, reageer es ff op die pm, t is tijd te overleggen ;)
[/edit]

Het is juist leuker als je niet weet wat voor mix het is :)

Misschien wint een mp3 mixer wel deze contest :)

total woot
Als t zo gaat, kunnen we voortaan het kopje "mixing skills" bij de TA-MIXcontest wel wegstrepen, tenminste, tenzij jij op een muis klikken een "skill" wilt noemen...:rolleyes:
MennoB
quote:
Originally posted by total woot
Als t zo gaat, kunnen we voortaan het kopje "mixing skills" bij de TA-MIXcontest wel wegstrepen, tenminste, tenzij jij op een muis klikken een "skill" wilt noemen...:rolleyes:

Hahaha, neej dat vind ik ook niet..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement