|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
| geef gewoon aan wie voor jullie de nummer 1 is van de 4, dan tel ik de stemmen en hebben we zo een uitslag. geen probleem |
|
|
| magrec |
Ik weet het echt niet meer.:whip:
waarom kan er nu niet 1 boven de rest uitsteken :p maar nee hoor ze moeten allemaal weer hun best doen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik weet het echt niet meer.:whip:
waarom kan er nu niet 1 boven de rest uitsteken :p maar nee hoor ze moeten allemaal weer hun best doen. |
Zijn ze allemaal even beroerd dan :p? |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by Switch
geef gewoon aan wie voor jullie de nummer 1 is van de 4, dan tel ik de stemmen en hebben we zo een uitslag. geen probleem |
Ok, check je PM voor mijn uitslag. Overleg tussen de juryleden lijk me in dit geval niet nodig, en ook niet erg handig. Toch? |
|
|
| Switch |
ik moet nog de uitslagen hebben van Snuggle, Muppet en dj_spare
uitslagen zullen zaterdag of zondag bekend worden, aangezien ik nog cues en tracklists moet hebben van 2 van de 4 dj's. als zij geen cuefile hebben, zal ik ze zelf maken |
|
|
| Flipper01 |
| Komen de laatste 4 of 5 setjes nog online te staan voor de andere TA's?? |
|
|
| Switch |
| dat zou je op kunnen maken uit mijn vorige post :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Switch
ik moet nog de uitslagen hebben van Snuggle, Muppet en dj_spare
uitslagen zullen zaterdag of zondag bekend worden, aangezien ik nog cues en tracklists moet hebben van 2 van de 4 dj's. als zij geen cuefile hebben, zal ik ze zelf maken |
Correctie: van Muppet en DJ_Spare :D |
|
|
| dj_spare |
| Correctie... van Muppet :D |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Muppet
ik krijg het dit weekend echt niet af! heb volgende week al tentamens, dus dat lukt me echt niet. Kan ze dinsdag/woensdag avond hebben voor je |
nog steeds niks :rolleyes: |
|
|
| Chicane |
| Update je sig eens p00t :) |
|
|
|
|