return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 44)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Little Theseus
Hoei!
Nog een paar dagen en we weten wie de winnaar is!
SPANNUND!!!
Ik gok (zonder iets beluisterd te hebben)

1: Ding Chavez
2: eieregooie
3: Ferry_O

Wie doen er mee met de poule? Ik leg een kratje bier in!


oeh ik 1? kratje bier voor jou als ik het word :p
Maar aankomende zondag zijn pas de finale plekken bekend, dus we moeten nog iets langer op de echte uitslag wachten
Little Theseus
quote:
Originally posted by Ding Chavez
oeh ik 1? kratje bier voor jou als ik het word :p
Maar aankomende zondag zijn pas de finale plekken bekend, dus we moeten nog iets langer op de echte uitslag wachten


Da's waar ook jah :confused:
Moeten we straks nog langer wachten :(

Enne, kratje bier hou ik je aan :p
Bailey
Heren van de jury kunnen jullie niet ff opschieten? Ik hou het niet meer. :( :D :D
Maar ff serieus, als we toch met kratjes gaan strooien. Snuggle 2 kratjes bier als je me door laat gaan. Je weet toch wel welke mix van mij is ;)
Asperge
Ik heb van 3 mixen mijn beoordelen af, de andere 2 doe ik morgen(ben lekker vriijjjjjjjjjjjjjj:D )
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bailey
Heren van de jury kunnen jullie niet ff opschieten? Ik hou het niet meer. :( :D :D
Maar ff serieus, als we toch met kratjes gaan strooien. Snuggle 2 kratjes bier als je me door laat gaan. Je weet toch wel welke mix van mij is ;)


Whahaha, geef maar hier, kan je alleen door laten gaan naar de finale :p

Maareh..mag ik OOK meedoen met poulen? Dan zet ik 10 kratjes op nr XX, want ik zie wel kansen :D
Tenminste, 2 mixen spreken met toch wel erg aan uit onze poule.
Ik denk dat ik wel weet welke mix gaat winnen eerlijkgezegd.
TranceFool
Ik denk dat Sandro (??) van de bouma-bros iig of Passiva gaat winnen zonder te hebben kunnen luisteren :)
magrec
Het is gewoon errug moeilijk. Alle mixen zijn technisch goed.
Dan wordt het gewoon een kwestie van echt mierenneuken. (bij mij dan)

3 mixen die wat mij betreft niet te onderscheiden zijn in alle facetten (opbouw, techniek, plaatkeuze) daar ga ik dus ook uit kiezen.

Maar dat zegt niet dat die andere 2 niet goed zijn want dat zijn ze wel maar ja dan wordt het toch ook toch ook een stuk persoonlijke smaak. Iets wat gewoon nodig is bij het bepalen van de winnaar maar goed het voordeel is nu dat er meerdere juryleden zijn met verschillende smaken dus degeen die bij alle juryleden het hoogst scoort gaat door ;)

Ik zal mijn winnaars morgen doorgeven aan iedereen. Nu nog een keer alles beluisteren.
SnuggLe
Ik kan/ga deze keer geen uitgebreid commentaar geven. Waarom niet? Omdat alle mixen kwalitatief goed zijn. Dus zo uitgebreid als de vorige keer kan het echt niet.
DJ D-Man
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik kan/ga deze keer geen uitgebreid commentaar geven. Waarom niet? Omdat alle mixen kwalitatief goed zijn. Dus zo uitgebreid als de vorige keer kan het echt niet.


Mee eens, je kan nu wel bij elke mix gaan schrijven dat het mixtechnisch allemaal goed is enzo, maar het is nu meer een kwestie van gevoel, welke mix beter is. Verbeterpunten aangeven is niet makkelijk. Je kunt hoogstens de mixen nog qua tracklist met elkaar vergelijken.

Vanavond zal ik mijn uitslag en korte toelichting naar Swich PM'en (en naar de andere juryleden, als jullie dat willen). Ik heb al contact gehad met Snuggle, en het ziet er naar uit dat we er wel uit komen in poule 2!
Bailey
quote:
Originally posted by magrec
Maar dat zegt niet dat die andere 2 niet goed zijn want dat zijn ze wel maar ja dan wordt het toch ook toch ook een stuk persoonlijke smaak.


Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar vind dat je je als jurylid toch je persoonlijke smaak erbuiten moet laten. Je moet een oordeel vellen naar aanleiding van de gegeven criteria.
Anders kunnen alle niet progressive trance deelnemers wel hun koffers pakken, heb ik het idee.

Nogmaals, ben je niet aan het afzeiken ofzo. Ik wil gewoon dat er een helemaal eerlijk oordeel komt en dat ik tot winnaar wordt uitgeroepen. ;) :D

magrec
quote:
Originally posted by Bailey
Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar vind dat je je als jurylid toch je persoonlijke smaak erbuiten moet laten. Je moet een oordeel vellen naar aanleiding van de gegeven criteria.
Anders kunnen alle niet progressive trance deelnemers wel hun koffers pakken, heb ik het idee.

Nogmaals, ben je niet aan het afzeiken ofzo. Ik wil gewoon dat er een helemaal eerlijk oordeel komt en dat ik tot winnaar wordt uitgeroepen. ;) :D


Dan snap je het niet helemaal. Als er 5 mixen zijn die op alle criteria hoogscoren dan kun je ze wel op die criteria beoordelen maar dan zouden ze alle 5 doorgaan. Dan wordt het toch een kwestie van wat ik de best in elkaar zittende mix vind kan er niks anders van maken (ik kijk niet naar de muziekkeuze als er een techno of trance set is die het best in elkaar zit dan kies ik die)
Bailey
quote:
Originally posted by magrec
(ik kijk niet naar de muziekkeuze als er een techno of trance set is die het best in elkaar zit dan kies ik die)


Oh ok dan heb ik het verkeerd begrepen. Dacht dat je met je persoonlijke smaak juist je voorkeur voor muziekstroming bedoelde.
Ik heb niks gezegd. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement