return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 18)
View this Thread in Original format
Switch
oeps sorry dacht dat je er uit was, zal je terug plaatsen
excusez moi sil vous plait :)
New Wave
Hebben jullie nou niets beters te doen :D?

Al die formules/omrekenen van die paar bitjes verschil. komopman, opnemen, comprimeren en op de server zetten.
Als jullie nou eens druk gingen maken om jullie mixkwaliteiten inplaats van hoe groot en zuiver je file wel niet is, stelletje prutsers :p
raoel
Als jij uberhaupt je decks eens aanraakt ipv domme signatures te maken :whip:
Dan zou jij misschien ook is mee kunnen doen!
New Wave
quote:
Originally posted by raoel
Als jij uberhaupt je decks eens aanraakt ipv domme signatures te maken :whip:
Dan zou jij misschien ook is mee kunnen doen!

Nee, ik doe niet mee omdat ik niet kan draaien :) 1 van mijn naalden is kapot. Ik moet eerst effe met vakantie en daarna zal ik eens kijken voor een nieuwe naald :)
dj_spare
ik heb mijn mixxie af... waar kan ik hem upz0rren? :D
Ding Chavez
Misschien was het niet zo slim om dat te zeggen, aangezien waarschijnlijk de eerstvolgende upload jouw mix zal zijn. Hoeft natuurlijk niet, maar aangezien het objectief moet gebeuren en er niet voor niks genummerde mixen worden ingestuurd, lijkt het me handiger als niemand hier gaat posten dat ie z'n mixje net af heeft en em gaat uploaden.
Toch? :)
Switch
ik zal deze week iedereen hun login details geven
spare, wacht effe met uppen totdat je wat meer mp3's daar ziet, ok? :)
dj_spare
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Misschien was het niet zo slim om dat te zeggen, aangezien waarschijnlijk de eerstvolgende upload jouw mix zal zijn. Hoeft natuurlijk niet, maar aangezien het objectief moet gebeuren en er niet voor niks genummerde mixen worden ingestuurd, lijkt het me handiger als niemand hier gaat posten dat ie z'n mixje net af heeft en em gaat uploaden.
Toch? :)

wie zegt dat ik hem gelijk ga upz0rren dan... dasnieleuk ;)
Bailey
Ok ik heb weer eens een probleem met het recorden van mijn set.

Het volgende:

Mijn mengpaneel is aangesloten op de Tape-In van mijn versterker en dat werkt allemaal prima. Nou heb ik een kabeltje van mijn Tape-Out naar mijn geluidskaart lopen. Ik heb die op beide vrije ingangen van mijn geluidskaart een keertje aangesloten. Vervolgens heb ik met 2 verschillende programma's geprobeerd iets op te nemen, maar het lijkt erop dat ie geen enkel signaal krijgt. Er wordt in ieder geval niets opgenomen. Soms record hij helemaal niets, soms alleen een beetje ruis.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
eieregooie
quote:
Originally posted by Bailey
Ok ik heb weer eens een probleem met het recorden van mijn set.

Het volgende:

Mijn mengpaneel is aangesloten op de Tape-In van mijn versterker en dat werkt allemaal prima. Nou heb ik een kabeltje van mijn Tape-Out naar mijn geluidskaart lopen. Ik heb die op beide vrije ingangen van mijn geluidskaart een keertje aangesloten. Vervolgens heb ik met 2 verschillende programma's geprobeerd iets op te nemen, maar het lijkt erop dat ie geen enkel signaal krijgt. Er wordt in ieder geval niets opgenomen. Soms record hij helemaal niets, soms alleen een beetje ruis.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Ehm... ja, ik heb een idee... Tape In en Tape Out werken niet tegelijkertijd... (wanneer je een tapedeck aan je versterker hangt kan dat ding niet tegelijk opnemen en afspelen) tenzij je 2 verschillende In en Out's hebt voor 2 verschillende tapedecks. In dat geval kan je met de ene afspelen en met de andere opnemen...

Oplossing:

Steek je mengpaneel in een andere ingang... AUX bijv, of iedere andere willekeurige line-in, maar niet de Tape.

MennoB
Je hebt op je mengpaneel toch ook een uitgang 'REC' , daar sluit ik m;n kabeltje op aan die naar m'n geluidskaart gaat voor mijn computer..
Bailey
quote:
Originally posted by eieregooie
Ehm... ja, ik heb een idee... Tape In en Tape Out werken niet tegelijkertijd... (wanneer je een tapedeck aan je versterker hangt kan dat ding niet tegelijk opnemen en afspelen) tenzij je 2 verschillende In en Out's hebt voor 2 verschillende tapedecks. In dat geval kan je met de ene afspelen en met de andere opnemen...

Oplossing:

Steek je mengpaneel in een andere ingang... AUX bijv, of iedere andere willekeurige line-in, maar niet de Tape.

Goeie tip, het is eindelijk gelukt. Bedankt!

Volgende probleem: weet iemand hier hoe je moet mixen? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement