|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
goddammit!! We wachten met spanning op Switch's post des oordeels hier! |
Betekent dat dat je in mijn groep zit/zat Bastiaan? :D |
|
|
| dj_spare |
| waar blijft die uihuitslaaag!?! :D |
|
|
| magrec |
Euh ik ben van het weekend behoorlijk brakjes geweest heb nog niet met kolkie kunnen overleggen welke 2 mixen door kunnen gaan.
Gerdinand mail me ff op [email protected] |
|
|
| magrec |
| euh ff vraagje moet ik persoonlijk mijn oordelen pm'en of het oordeel wat kolkie en ik samen hebben gemaakt over de mixen doorgeven? |
|
|
| Switch |
| eigen beoordeling + uitleg van alle mixen |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
Euh ik ben van het weekend behoorlijk brakjes geweest heb nog niet met kolkie kunnen overleggen welke 2 mixen door kunnen gaan.
Gerdinand mail me ff op [email protected] |
done
nadere beoordeling van de afvallers volgt nog |
|
|
| dj_spare |
| net zoals voor de DJ's, is voor de juryleden vandaag ook de deadline!! *hint* ;) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Betekent dat dat je in mijn groep zit/zat Bastiaan? :D |
Homo! Daar mogen we niet over communiceren toch? En nee, ik zit niet in jouw poule :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| LOL, ik lees nu in andere posts dat Switch de eer heeft om alles bekend te maken.. naja, dat waren dan weer 1200 loosgetypte karakters :D . |
|
|
| DJ D-Man |
Beoordeling verstuurd, Swich!
Trouwens, vandaag is de deadline voor juryleden, dus volgens mij ben ik gewoon op tijd hoor ;) |
|
|
| total woot |
Nope deadline was toch gister??
D-MAN kom es ff online, ik zie dat we t niet eens zijn, overleg zsm gewenst!! |
|
|
| magrec |
Zow ben thuis ik heb nu ff tijd om de boel door tegeven.
Sorry jongens maar ik was gister zwaar brak (ut was weer een ouderwetse bierzaterdagavond/nacht) ;) |
|
|
|
|