|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by Magic83
Hoewel ik nog niet heel erg goed ben lijkt het me toch leuk om mee te doen. |
Dat is de goede instelling! Geldt voor mij precies hetzelfde :)
Weet nou al dat ik niet zal winnen, aangezien ik die krengen al vier maanden amper heb aangeraakt, maar ik wil wel weer eens iets laten horen.. D'r is wel een beetje veranderd in mijn stijl sinds de vorige keer dat ik meedeed :) |
|
|
| gtrecords |
| Ik wil graag jureren!!! Misschien zit er iets bij voor ons boekingskantoor?? |
|
|
| kolkiewolkie |
| mocht het noodzakelijk zijn dan wil ik ook wel jureren. Ga qua opleiding een wat rustigere tijd in :) . |
|
|
| basvh |
jop ik wil ook wel weer meedoen. de vorige keer een nette 4e plaats.
Heb nog geen tijd gehad om ff met snitz te praten. dus het is ff afwachten of het weer een b2b wordt. en als het dan een b2b wordt dan is het ff ruzie maken welke stijl. Snitz= laatste tijd UKHH. Ik laatste tijd techno. maar goed count me in dus! |
|
|
| DJ Bazz |
| ik doe ook wel mee, voor mijn gevoel draai ik nu beter dan de vorige keer. :) |
|
|
| DJ_Massive |
count me in
de aanhouder wint :p |
|
|
| Bouma-Bros |
Laat ik dit keer ook maar eens mee doen..ben benieuwd!
Grtz,
Sander |
|
|
| Asperge |
| Ik wil wel weer jureren:) |
|
|
| Jesse |
Ik doe ook weer mee :)
Ben alleen nog aan het twijfelen tussen een MP3 mix of vinyl... |
|
|
| DJ D-Man |
| JA! Ik doe mee :D |
|
|
| Bouma-Bros |
Ik had wel willen jureren, maar als Sander meedoet zal dat wel niet meer mogelijk zijn. :D
Sido |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by gtrecords
Ik wil graag jureren!!! Misschien zit er iets bij voor ons boekingskantoor?? |
Dat zou cool zijn :)
Worden wel veeeel mixjes ineens. Dat kan je toch noooooooooit jureren als je 100 mixen hebt :S |
|
|
|
|