|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
| quote: | Originally posted by japeman
Nu echt, of gaan ze weer alleen zeggen dat ze 'm gaan uitzenden? :whip: |
err hoezo? hebben ze em niet uitgezonden dan? |
|
|
| japeman |
| quote: | Originally posted by Switch
err hoezo? hebben ze em niet uitgezonden dan? |
Neen, erg jammer. Hoop voor de winnaar dat 't nu beter gaat. |
|
|
| Creamfields23 |
| Dit^^^ klopt ja. Vol"G"ens mij zou dit op een zaterdagmorgen uitgezonden worden en is dit niet gebeurt omdat er "iets" tussen was gekomen :rolleyes: |
|
|
| Muppet |
Ben net begonnen met luisteren naar de sets van de tweede ronde en er zitten sommige :eyespop: tussen. Heb nummers 19, 17 en 30 tot nu toe geluisterd en ben onder de indruk
Alleen zouden we ook misschien de tracklists mogen als jury-leden. Ik wil namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een paar titels weten van nummers.
Zouden die mensen het op een manier online kunnen zetten zonder hun naam bekend te maken
Greetz Muppet |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Muppet
Alleen zouden we ook misschien de tracklists mogen als jury-leden. Ik wil namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een paar titels weten van nummers.
Zouden die mensen het op een manier online kunnen zetten zonder hun naam bekend te maken |
Als je even geduld hebt kan iedereen zijn tracklist online zetten als ze eruit liggen. |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Als je even geduld hebt kan iedereen zijn tracklist online zetten als ze eruit liggen. |
Geduld is soms moeilijk met zulke platen, maar ja, zal het moeten hebben |
|
|
| Bailey |
Is het misschien een ideetje dat we onze tracklists pm'en naar Switch?
Dan kan hij ze bekend maken... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bailey
Is het misschien een ideetje dat we onze tracklists pm'en naar Switch?
Dan kan hij ze bekend maken... |
Taotek toch, Bailey? ;) |
|
|
| Bailey |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Taotek toch, Bailey? ;) |
Nee hoe kom je erbij??? Techno vind ik maar monotone herrie man :nervous: :D |
|
|
| Switch |
krijg ik net binnen op me email van gtrecords:
| quote: | Hey Frank,
Bij toeval kijk ik op de hotmail die ik noooooooit gebruik, maar ik heb pas 4 mixen!! ik dacht dat het er 5 waren!!
Je hebt morgen mijn uitslag!!
|
err we zitten al in de 2e ronde hoor
| quote: | Moet het trouwens een gedetaileerd oordeel zijn of wil je alleen de winnaar weten??
|
| quote: | | ik zie net dat de 5e er ook op staat!!! |
ik: de 2e ronde is al begonnen, je hoeft dus niet meer te beoordelen
| quote: | | Dus ik hoef nu alleen nummer 30 maar te doen? |
ik: nee je hoeft helemaal niks meer te beoordelen
wat een lambal zeg :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
Sjezus, wat een sukkel zeg.
Mag hij ook lezen van mij part.
Eerst een grote mond van: Ja ik heb een boekingsbureau of weet ik veel wat, ik wil VEEL mixen. En nu dit.
Delete zijn account, anders zijn alle mixen dadelijk in omloop ;) |
|
|
| Bouma-Bros |
 |
|
|
|
|