return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 26)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by total woot
Zit hier met t zelfde probleem als de bouma's, mixen nummer 5 en 15 hebben pech, zijn nu nog niet binnen, dus jammer voor ze.

ps. Nogmaals ik vind t niet alleen getuigen van weinig professionaliteit, maar ook van weinig sociaal gedrag, er zijn nu al 4 mensen die te laat zijn met een mix, dwz dat een reservelijst overbodig was geweest, en dat iedereen die mee had willen doen mee had kunnen doen....:mad: :whip: :whip:

Groot gelijk. Ook in de groep vanmij en kolkmans zijn er 2 mixen niet geupload. Die beluister ik niet meer.
total woot
Switch, it seems to me that you've got some serious spanking to do... :D
SnuggLe
Mjah, maar dan mag iemand een mix van ons jureren :D
Het is dan ook niet eerlijk voor die lui die er wel 5 hebben: daarvan gaan er maar 2 door (40% kans) en van de andere heb je 1 op de 3 kans.

I dont know.

Maar hier ben ik het ZEKER mee eens:
quote:
ps. Nogmaals ik vind t niet alleen getuigen van weinig professionaliteit, maar ook van weinig sociaal gedrag, er zijn nu al 4 mensen die te laat zijn met een mix, dwz dat een reservelijst overbodig was geweest, en dat iedereen die mee had willen doen mee had kunnen doen....

Zet die mensen meteen op de knuppellijst voor volgend jaar ;)
eieregooie
Volgens mij kan er iemand niet tellen :p

Volgens mij zitten er namelijk 6 mixen per groep, althans, het zouden er 6 moeten zijn...
DJ Bazz
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mjah, maar dan mag iemand een mix van ons jureren :D
Het is dan ook niet eerlijk voor die lui die er wel 5 hebben: daarvan gaan er maar 2 door (40% kans) en van de andere heb je 1 op de 3 kans.

I dont know.

Hoezo niet eerlijk? Als er een tegenstander niet op komt dagen... Dan gaat de winst naar een (de) ander.
Iedereen die mee deed heeft op tijd te horen/zien gekregen dat je mix up moet zijn op 1 maart. Staat je mix niet online...Jammer dan, had je maar beter op moeten letten/eerder moeten uploaden, de informatie (up-zijn-datum) was op tijd!

En tja, dat die kansen omhoog gaan voor diegenen in een groep van 3, dat is dan mazzel hebben. De beste mix zal uiteindelijk toch winnen, dus veel maakt het ook niet uit. Het is inderdaad wel erg lullig voor mensen die in een groep van 5 of 6 zitten, waar dus wel (bijna) iedereen op tijd is, en degenen die op de 'reservebank' zaten. Echt sociaal tegenover de anderen is het dus niet.
eieregooie
quote:
Originally posted by DJ Bazz
Hoezo niet eerlijk? Als er een tegenstander niet op komt dagen... Dan gaat de winst naar een (de) ander.
Iedereen die mee deed heeft op tijd te horen/zien gekregen dat je mix up moet zijn op 1 maart. Staat je mix niet online...Jammer dan, had je maar beter op moeten letten/eerder moeten uploaden, de informatie (up-zijn-datum) was op tijd!

En tja, dat die kansen omhoog gaan voor diegenen in een groep van 3, dat is dan mazzel hebben. De beste mix zal uiteindelijk toch winnen, dus veel maakt het ook niet uit. Het is inderdaad wel erg lullig voor mensen die in een groep van 5 of 6 zitten, waar dus wel (bijna) iedereen op tijd is, en degenen die op de 'reservebank' zaten. Echt sociaal tegenover de anderen is het dus niet.

Zit jij in een groep van 3 of wat? :p
Jesse
quote:
Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens, zowel het 1e als het 2e.
Duh, iedereen maakt foutjes. 'Niet genoeg tijd' is dikke bull...iedereen heeft meer dan een maand tijd gehad.
Dat je het 100x probeerd en dan nog fouten over hebt: pech, maar dan ben je dus gewoon geen goede dj en geen winnaar waardig. Iedereen zou zijn eerste poging in moeten leveren ofzo. anders krijg je van die 'studio mixen'; perfect , maar zonder gevoel(?)

Heb ook mijn 2e poging online gezet, verre van perfect maar dat resultaat had ik ook niet voor ogen :)
Switch
ok ik heb effe gecheckt wie er allemaal niet hun setjes hebben ingeleverd, en dat zijn:

aph2002
    Glannie
    Switch (ik ook dus:()
    xxl
    basvh
    Chicane
    Freezel
    Joost008
MennoB
quote:
Originally posted by Switch
ok ik heb effe gecheckt wie er allemaal niet hun setjes hebben ingeleverd, en dat zijn:

aph2002
    Glannie
    xxl
    basvh
    Chicane
    Freezel
    Joost008

Je hebt zelf de dead-line bepaald :)
Switch
ja klopt, maar ik was zo gigantisch druk de laatste maand, met het regelen van deze contest, en erg veel onzin met het GAK, dat ik totaal geen tijd heb gehad om nieuwe tracks te luisteren en te selecteren

DJ_Massive
quote:
Originally posted by Switch

aph2002
    Glannie
    xxl
    basvh
    Chicane
    Freezel
    Joost008

KNUPPELEN !
MennoB
quote:
Originally posted by DJ_Massive
KNUPPELEN !

Hahaha, Lol

Dat doe je met dikke zee koeie (Duitsers) die op het strand liggen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement