|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Ben overigens sowieso wel benieuwd naar die mixen.. wil wel weer eens een keer wat van sommigen horen..
Nou maar hopen dat er wat verrassende dingen bijzitten, en niet zoals in het Amateur DJs forum, het lijkt wel alsof ze daar twintig tracks hebben die iedereen MOET gebruiken, echt alles lijkt op elkaar daar :rolleyes: |
|
|
| Ferry 0 |
| Ik doe vinyl en zo nu en dan eens een cdrtje :D |
|
|
| DjMorpheus |
Count us in onder de naam "TranceCourt".
Vinyl! |
|
|
| magrec |
Ik wil wel wat progressive setjes jureren dacht dat ik daar wel beetje verstand van heb ;)
Es kijken wie er de skills ala zabiela hebben hier :p |
|
|
| SnuggLe |
Jongens, dit wordt niets zo. Wordt wel ERG groot... dat is totaal niet te jureren, behalve misschien voor GTrecords, maar hij/zij luistert/luisteren ernaar met een maybe iets andere reden. Verder denk ik dat niemand alle mixen kan luisteren, dat is gewoonweg te veel. Ik zelf doe het in ieder geval dan niet. Of kort de mix in naar 50 minuten ofzo... I dont know.
Dit wordt um gewoon niet. |
|
|
| Ding Chavez |
Vinyl only hier.
Nog een puntje van evt moeilijkheid, wie heeft er space om 27 sets te hosten zodat de juryleden ze kunnen downloaden? Of moet iedereen zelf voor space zorgen en de link naar de jury PMen? Ik weet iig niet waar ik zo 100MB webspace vandaan haal, misschien dat iemand daar ideeën over heeft? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Vinyl only hier.
Nog een puntje van evt moeilijkheid, wie heeft er space om 27 sets te hosten zodat de juryleden ze kunnen downloaden? Of moet iedereen zelf voor space zorgen en de link naar de jury PMen? Ik weet iig niet waar ik zo 100MB webspace vandaan haal, misschien dat iemand daar ideeën over heeft? |
Bij gebrek aan BasD of mezelf op utwente is dat wel een goed punt ja. Wil er een andere utwentenaar opstaan? :) |
|
|
| basd |
Inderdaad, qua Internet en dergelijke gezien betreft moet ik het vanaf volgende maand met een zielig kabellijntje doen, dus hosten zal niet meer gaan (want daar wil je denk ik echt niet vanaf downloaden). Heel misschien kan ik wel wat met iemand regelen, maar ik kan niks beloven.
Wat betreft het grote aantal mixes, moet er denk ik gewoon een manier gevonden worden om de mixen op te splitsen, aangezien ik me prima kan voorstellen dat niet iedereen zomaar zin heeft al die pokketrens aan te horen :p |
|
|
| TranceFool |
Vinyl ook hierzo..
Dit wordt idd teveel voor de juryleden. Misschien is dit wel een idee dan:
Degene die zich opgeven als jury zijn hoofd van de jury. Een aantal van de deelnemers worden ook als jurylid aangesteld in de voorrondes. Misschien moeten die dan maar een andere stijl jureren dan ze zelf draaien, neem aan dat de mensen wel eerlijk jureren. Als de voorrondes geweest zijn wordt er verder alleen maar beoordeeld door de hoofdjuryleden.
Misschien een idee, want anders kunnen de juryleden het echt niet aan. |
|
|
| Switch |
nah we splitsen gewoon de stijlen :)
paar juryleden nemen progressive/trance
anderen nemen techno/hardere stijlen
zo goed?
btw ik zal es vragen, kan misschien nog wel webruimte vinden ergens... |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jongens, dit wordt niets zo. Wordt wel ERG groot... dat is totaal niet te jureren, behalve misschien voor GTrecords, maar hij/zij luistert/luisteren ernaar met een maybe iets andere reden. Verder denk ik dat niemand alle mixen kan luisteren, dat is gewoonweg te veel. Ik zelf doe het in ieder geval dan niet. Of kort de mix in naar 50 minuten ofzo... I dont know.
Dit wordt um gewoon niet. |
Ik ben het hier mee eens, maak de mix ongeveer 50 minuten, anders is het echt geen beginnen aan!
Over de splitsing, denk dat progressive/trance en hardstyle/techno een goed idee. Alleen waar ligt de grens dan, telt hardtrance nog voor de trance groep of bij de techno/hardstyle. Denk b.v aan nummers als passive resistance, are you a freak en dat soort nummers. Waar komen dat soort sets? |
|
|
|
|