|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje ;)) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken
1) ten opzichte van Switch die superveel moeite in deze contest steekt
2) ten opzichte van je mede juryleden
3) ten opzichte van de mensen die de mixen maken
Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd.....
Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!!
Zo...dat moest ik ff kwijt! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje ;)) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken
1) ten opzichte van Switch die superveel moeite in deze contest steekt
2) ten opzichte van je mede juryleden
3) ten opzichte van de mensen die de mixen maken
Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd.....
Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!!
Zo...dat moest ik ff kwijt! |
JE HAALT ME DE WOORDEN UIT DE MOND!!!
Jullie zullen t allemaal best druk hebben met school/drinken/weetikveelwat, maar t is nogal frustrerend als je niet mee kunt doen omdat er mensen zijn die zich opgeven, (en dus een plekkie bezetten) die vervolgens niets van zich laten horen, en vervolgens Juryleden die ook niets van zich laten horen...:whip:
om maar ff in herhaling te vallen, doe dan gewoon NIET mee! |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje ;)) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken
1) ten opzichte van Switch die superveel moeite in deze contest steekt
2) ten opzichte van je mede juryleden
3) ten opzichte van de mensen die de mixen maken
Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd.....
Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!!
Zo...dat moest ik ff kwijt! |
EENS
en nog ff een dankwoord aan Switch die zoveel moeite heeft gedaan (Y)! Top man! Uiteraard ook de juryleden bedankt en nu ga ik weer verder oefenen want ik wil toch wel verder komen de volgende keer :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje ;)) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken
1) ten opzichte van Switch die superveel moeite in deze contest steekt
2) ten opzichte van je mede juryleden
3) ten opzichte van de mensen die de mixen maken
Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd.....
Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!!
Zo...dat moest ik ff kwijt! |
Hehe je hebt wel gelijk hoor bram ;) maar goed switch heeft nu mijn resultaten iig. Ik had zaterdag mijn score ook al kunnen doorgeven heb ik niet gedaan. Stom. |
|
|
| snitz |
| Respect voor Switch toppie! |
|
|
| Switch |
ik mis nog de uitslagen van kolkiewolkie en van gtrecords.
ik neem aan dat die van kolkie ergens deze avond nog binnenkomen en gtrecords heb ik een email gestuurd met de vraag offie wil opschieten.
voor de rest weinig problemen alleen lastige juryleden die het oordeel niet kunnen delen met hun mede-jurylid :P |
|
|
| SnuggLe |
Dacht dat GTRecords diegene was met een agency ofzo??
Dattie zoveel mixen wilde? Of heb ik dat mis? |
|
|
| DJ D-Man |
| Zo, de uitslag voor poule 5 is bepaald :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik heb Frank de uitslag ook gepm-ed hoewel ik er vanuit gegaan was dat hij wel door zou hebben dat in de pm die Harmen stuurde het oordeel van Harmen en mij (gezamelijk dus) staat. Dit omdat onze uitslagen verschilden. |
|
|
| Switch |
| alleen gtrecords nog |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik heb Frank de uitslag ook gepm-ed hoewel ik er vanuit gegaan was dat hij wel door zou hebben dat in de pm die Harmen stuurde het oordeel van Harmen en mij (gezamelijk dus) staat. Dit omdat onze uitslagen verschilden. |
Volgensmij een redelijke contradictie in deze post van je. Lees eens goed na. Of ben ik de enige die het niet begrijpt/het verkeerd ziet?
Als jullie oordelen verschillend zijn, is de post van Harmen toch NIET voor jullie beide?
Frank, schiet eens op :D |
|
|
| Switch |
| als ik em voor morgen 20:00 niet heb, zal ik em uitsluiten van deze contest. |
|
|
|
|