|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| Bij mijn zijn er ook wat mensen die wat in de tags hebben laten staan:haha: |
|
|
| SnuggLe |
| Hahha, lijkt wel of bij deze mix diegene goed gekeken heeft naar wat ik postte in 'favorite tracks ' thread :) |
|
|
| Switch |
| hmm heb zelf neit eens gemixt want ik ben stervensdruk met tig dingen, dus ik heb mijn plaats aan een vriend van kolkie gegeven, alleen antwoordt die niet. kolkie vraag em eens :) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hahha, lijkt wel of bij deze mix diegene goed gekeken heeft naar wat ik postte in 'favorite tracks ' thread :) |
:rolleyes: he wat zeg je?
(nee grapje, dat zou te goedkoop zijn :toothless ;) :D)
[edit] lees nu zelfs dat ik mn naam NIET in de tag mag laten staan, waarom wist IK dat ook niet!?! [/edit] |
|
|
| japeman |
| ik ga m vanavond uppen, kan dat nog, mijn verbinding lag 'r zaterdag, zondag en gister uit. Please..:conf: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
en 2 nogal vaag zijn opgenomen (volgens mijn mediaplayer zijn ze dan een half uur maar in feite duren ze gewoon een uur....laatste kan trouwens ook aan mij liggen :toothless )). |
Dat ligt denk ik aan dat ze op VBR encoded zijn, weet niet of mediaplayer daar helemaal mee overweg kan. |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by japeman
ik ga m vanavond uppen, kan dat nog, mijn verbinding lag 'r zaterdag, zondag en gister uit. Please..:conf: |
ga je gang :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Switch
hmm heb zelf neit eens gemixt want ik ben stervensdruk met tig dingen, dus ik heb mijn plaats aan een vriend van kolkie gegeven, alleen antwoordt die niet. kolkie vraag em eens :) |
LOL, hij melde al iets vaags van te laat blabla maar dat hebtie dus totaal verkeerd begrepen. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ah kijk ik vroeg het me al af. Gecondoleerd nog en sterkte met verwerken. Nu rest nog de vraag waar contestant nummer 3 is [discovery channel]'teams, you have 5 hours of construction time remaining till midnight'[/discovery channel]
M.a.w. momenteel beoordeeld groep 3 ook slechts 4 mixen (waarvan 1 te lang, 1 een wat brakke opnamekwaliteit heeft (alsof je een tape op mono-mode zit te luisteren in onze bestelbus (met slechte boxen dus) en 2 nogal vaag zijn opgenomen (volgens mijn mediaplayer zijn ze dan een half uur maar in feite duren ze gewoon een uur....laatste kan trouwens ook aan mij liggen :toothless )). |
haha das wel jammer jah van die kwaliteit van die ene set.
maarr er zitten wel 2 hele lekkere sets bij.... |
|
|
| Magic83 |
| Mijn naam staat ook in de tag |
|
|
| DJ D-Man |
| Ik mis de nummers 5 en 15 nog! Is daar iets over bekend? |
|
|
|