return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 43)
View this Thread in Original format
Creamfields23
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jullie hebben het al af???? Dat vindt ik eigenlijk wel erg snel.

Ik had deze week twee dagen vrij genomen. Ik had een gesprek met de Bank waarop ik me wilde voorbereiden. Voorbereiden is er niet van gekomen want ik kwam 2 uur te laat aankakken. Foutje :whip: Enigste positieve was dat ik de mixen kon beluisteren. ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Creamfields23
Ik had deze week twee dagen vrij genomen. Ik had een gesprek met de Bank waarop ik me wilde voorbereiden. Voorbereiden is er niet van gekomen want ik kwam 2 uur te laat aankakken. Foutje :whip: Enigste positieve was dat ik de mixen kon beluisteren. ;)

Geld lenen om een dikke club op Ibiza te beginnen? :)
Ik doe mee! ;)
kolkiewolkie
Mixen zijn stuk voor stuk echt zeer appetijtelijk :eyespop: :crazy: . Ik heb het er moeilijker mee dan de bouma-bros zeg maar:nervous: .
SnuggLe
Ben nu net begonnen met het echte oordelen.
Nummer 17 nu opstaan, klinkt ok.
Wordt nog een zeer moeilijke dit.
Muppet
quote:
Ben nu net begonnen met het echte oordelen.
Nummer 17 nu opstaan, klinkt ok.
Wordt nog een zeer moeilijke dit.

We hebben wel pech, weer zo'n poul des doods:S...jippie:S

Ben nu bijna klaar met jureren, er springen er sommige wel uit, maar echt hoog boven de anderen niet...jezus was dit moeilijk!!!!!!!!!!

Trouwens mede juryleden, hoe gaan we het aanpakken om tot 1 oordeel te komen>?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Muppet
We hebben wel pech, weer zo'n poul des doods:S...jippie:S

Ben nu bijna klaar met jureren, er springen er sommige wel uit, maar echt hoog boven de anderen niet...jezus was dit moeilijk!!!!!!!!!!

Trouwens mede juryleden, hoe gaan we het aanpakken om tot 1 oordeel te komen>?

Mjah, wij krijgen steeds de makkelijkste :S

Denk dat we eerst met zijn allen even een plaats 1/2 moeten doorgeven, kijken of die overeenkomen.
Dan daarna discussieren.
SnuggLe
Wil DJ-Dman mij even op MSN toevoegen?
[email protected]

Btw hoe heet dat nummer van "Further, in this lifetime, its the right time, i can push myself a little further"
2 niet nader te noemen mixen in onze groep hebben dat nummer. Die is echt SUPERRRRRR!

Ik moet trouwens even terugkomen op 'hoe moeilijk' deze poule is. Lijkt nu best makkelijk te worden, Harmen en ik zijn het er eigenlijk wel grotendeels over eens. Zitten twee en een halve topper bij! :D
Passiva
quote:
Btw hoe heet dat nummer van "Further, in this lifetime, its the right time, i can push myself a little further"
2 niet nader te noemen mixen in onze groep hebben dat nummer. Die is echt SUPERRRRRR!

Dat is Against The Grain - Further (Original/Lemon 8 Remix) als ik het goed heb...
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Passiva
Dat is Against The Grain - Further (Original/Lemon 8 Remix) als ik het goed heb...

Goed is ie he Bram! Armada plaatje natuurlijk :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Goed is ie he Bram! Armada plaatje natuurlijk :p

Goh, nu weet ik ook van wie die andere mix is :D

Muppet
quote:
Wil DJ-Dman mij even op MSN toevoegen?
[email protected]

Ik moet trouwens even terugkomen op 'hoe moeilijk' deze poule is. Lijkt nu best makkelijk te worden, Harmen en ik zijn het er eigenlijk wel grotendeels over eens. Zitten twee en een halve topper bij! :D

zou u dit in een mailtje of kunnen pm naar me a.u.b, kan ik hier ook mijn mening over laten schijnen

Greetz Muppet
Little Theseus
Hoei!
Nog een paar dagen en we weten wie de winnaar is!
SPANNUND!!!
Ik gok (zonder iets beluisterd te hebben)

1: Ding Chavez
2: eieregooie
3: Ferry_O

Wie doen er mee met de poule? Ik leg een kratje bier in!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement