return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 20)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Dames, hebben we switch al een PM gestuurd om naar de info te vragen?
Ding Chavez
quote:
Originally posted by total woot
Nl: Waarom zijn er in vredesnaam zoveel jury-leden? had t hier van de week met tijs over, en hij begreep t ook niet, ik kan een mix beluisteren in 10 hooguit 20 minuten, het overgrote deel van de nummers kent iedereen waarschijnlijk toch al (als dit niet t geval is hoor je imo ook niet te jureren), dus het is puur mixtechnisch beoordelen...

??!!!
Gaan we dan voortaan op een feestje ook tegen de dj roepen "Spoel die maar door hoor, die ken ik al!". Sinds wanneer is een dj set ook alleen maar strak mixen, of beoordeel je ook alleen aan de tracklist of er een goeie lijn in de set zit?
total woot
quote:
Originally posted by Ding Chavez
??!!!
Gaan we dan voortaan op een feestje ook tegen de dj roepen "Spoel die maar door hoor, die ken ik al!". Sinds wanneer is een dj set ook alleen maar strak mixen, of beoordeel je ook alleen aan de tracklist of er een goeie lijn in de set zit?

Neej dat bedoel ik natuurlijk niet, maar als je een set hebt waarvan je (niet ondenkbaar) op een of 2 nummers na alle nummers kent, dan hoef je niet al die nummers nog een keer te beluisteren... toch?

[edit]
Voor sommige DJ's eigenlijk niet eens echt een slecht idee...:D:D
[/edit]
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Ding Chavez
??!!!

Helemaal mee eens. Als jury vind ik dat je de set in z'n geheel moet beluisteren. Er zit toch ook geen tracklisting bij de sets geleverd? Dan weet je dus ook niet welke nummers er in de set zitten.... Je kan een set pas goed beoordelen als je 'm in z'n GEHEEL hebt beluisterd, zonder door te spoelen.
Switch
je weet ook niet of iemand sampletjes door de track gooit als je constant skipt.

btw ik zal vandaag (woensdag) iedereen de info geven
Switch
aph2002 waarom kan ik jou niet pm-en? ik kan je zo de info niet geven
Switch
als het goed is heb ik nu iedereen de info gegeven. veel upload plezier!
Little Theseus
yup info is binnen, super Switch!
Alleen is het voor mij een tijdje geleden dat ik flashfxp gebruikte;
het lukt met niet om in te loggen, volgens mij doe ik wat fout.
Zou je de inlogprocedure kunnen toelichten?
TranceFool
quote:
Originally posted by Little Theseus
yup info is binnen, super Switch!
Alleen is het voor mij een tijdje geleden dat ik flashfxp gebruikte;
het lukt met niet om in te loggen, volgens mij doe ik wat fout.
Zou je de inlogprocedure kunnen toelichten?

Bij server / url moet je dat ip-adres invullen
Bij User Name dat eerste woord
Bij Password dat tweede wooord

:)
Muppet
Heeft iemand hier misschien een crack voor flashfxp of een versie zonder dat trail gezeik???

Greetz Muppet

JunKX
quote:
Originally posted by Muppet
Heeft iemand hier misschien een crack voor flashfxp of een versie zonder dat trail gezeik???

Greetz Muppet

Zonder die crack kan je ook prima uploaden. Eigenlijk mag je hier niet om vragen. :rolleyes: . Maar goed, zie je PM box.
TranceFool
quote:
Originally posted by Muppet

Greetz Muppet

welke versie heb je?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement