|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
| uitslagen voor de volgende ronde zullen rond 0:00 bekend worden gemaakt (nog steeds geen antwoord van gtrecords) |
|
|
| Magic83 |
| Serieus? Zou vet zijn :crazy: |
|
|
| dj_spare |
| kan in om half 1 eindelijk kakken!! :) |
|
|
| SnuggLe |
0:00 uur? Pfff ...dan lig ik te slapen!
Kan ik het voor onze poule nu nie effe bekend maken ? ;)
Valt me btw echt tegen van Gtrecords!
Knuppellijst! ;)
Btw, mensen uit zijn poule: uitkijken dat je mix niet ineens gebruikt wordt voor het een of ander :D
Kolkie: ik snap het! ;) |
|
|
| New Wave |
Ejh alles leuk, maaruh wanneer krijgt de rest alle setjes te horen?
Of krijgen alleen de juryleden de sets te horen? |
|
|
| MennoB |
| was de vorige keer toch ook dat je alleen de top 3 van de finale kon downloaden :) |
|
|
| TranceFool |
| Kom op met die uitslagen man, van die gtrecords hoor je toch niks meer :p |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Kom op met die uitslagen man, van die gtrecords hoor je toch niks meer :p |
!eens, die kerel is waarschijnlijk toch te druk met zijn 'boekingskantoor' ;) |
|
|
| MennoB |
| Ja ik lig toch al voor 12 uur te slapen en dan zie ik morgen pas dat ik door ben :D |
|
|
| tijs08 |
nog niks! Switch is nog aan het dartelen zeker :(
now moe?! ja!
ik ga dus pitten nu, zie het morgen allemaal wel..
:nervous: |
|
|
| dj_spare |
| dit zijn geen streken |
|
|
| HBtje |
| switch idled al meer dan 4 uur op IRC, en ik hoorde net van blighty dat t al verschoven is naar morgen 13:00 (.....) weenie wat er van waar is maar goed, schiet lekker op zo :conf: |
|
|
|
|