|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by raoel
Gaan we ook criteria vaststellen?
Niet perse nodig, maar ik vind dat er in een set zeker wel is een oud(er) nummer mag zitten. Iemand anders zal zeggen dat dit voor een dj contest weer niet zou moeten...
|
Diegene die dat zegt snapt het dan echt niet.
Wat maakt het nou weer uit van wanneer een track is? Als het maar goed klinkt toch? Weet nu al dat ik er wel minstens een track in ga leggen die bijna zes jaar oud is..
| quote: |
Het beste lijkt me om iedereen helemaal zijn eigen gang te laten gaan!
alleen een tijdslimiet: 60 min? |
Helemaal mee eens, ook met die tijdslimiet. Mixen moeten overigens ook niet veel korter duren, een uur is precies mooi vind ik. |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben ook voor 'blinde' mixen, dus gewoon nummertjes.
Zorgen dat in ieder geval iedere mix door 2 juryleden is gehoord. Dus ieder jurylid krijgt een aantal mixen, daarvan maakt hij een top-zoveel. Diegenen die daar de meeste punten in krijgen (top6 ofzo?) worden door alle crewleden nog een keer geluisterd.
Dat onderscheid mp3/vinyl wat dan ook mag dan weg van mij.......je kan het wel erbij zetten, zodat er deels rekening mee mag worden gehouden bij beoordeling, maar verder niet.
Verder oude nummers? Zeik neit man! Ook al draait diegene I Love You More van Paul Elstak erdoor. Kan ook heel vet zijn. Laat iedereen zelf aub beslissen. Ieder jurylid beoordeeld op grond van andere criteria. |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik vind een uur en dan plus of 5 minuten een zeer geschikte tijd. Meer mag van mij altijd maar valt buiten de beoordeling. Minder = bij mij iig minpunten.. veel te veel kostbare cd-ruimte die weggegooid wordt.
Daarnaast zou ik het niet erg vinden 9 of zelfs 12 mixen te moeten beoordelen :) .
Oja, ik zal al verklappen waar ik de nadruk op leg bij het beoordelen: platenkeuze (en hoe ik dat dan doe, sja, da's natuurlijk het geheim van de smit ;) ). |
|
|
| Switch |
ok dan doen we het zo (en dit wordt niet meer veranderd)
5 groepen (dus incl. mp3) betekent 6 dj's per groep. als we nog 2 extra juryleden kunnen vinden dan komen we op 10. dat betekent dus 2 juryleden per groep. dat nummeren van dj's vind ik in principe ook wel ok.
ik zal nu dus de groepen gaan indelen, dus geef me effe wat tijd. begin maar alvast met mixen zou ik zeggen :)
max tijd is dan wel 60 tot 80 mins, aangezien het maar 6 mixen zijn. kun je in 6 dagen klaar hebben :) |
|
|
| Switch |
Jury:
Asperge
Bouma-Bros 2 (Sido)
Creamfields23
gtrecords
kolkiewolkie
magrec
Muppet
Snuggle
DJ's:
alph2002 MP3
DJ_Massive MP3
Glaniskanis MP3
Switch MP3
xxl MP3
Bailey (Vinyl)
basd (Vinyl)
basvh (Vinyl/CD)
blighty (Vinyl/CD)
Bouma-Bros (Vinyl/CD)
Chicane (Vinyl)
Ding Chavez (Vinyl)
DJ D-Man (Vinyl)
DjMorpheus aka TranceCourt (Vinyl)
dj_spare (Vinyl/CD)
Ferry O (Vinyl/CD)
Freezel (Vinyl/CD)
Japeman (Vinyl waarschijnlijk)
Jesse (Vinyl)
Joost008 (Vinyl)
Little Theseus (Vinyl?)
Magic83 (Vinyl)
MennoB (Vinyl)
Passiva (Vinyl/CD)
raoel (Vinyl)
Spinnin Jack (Vinyl)
tijs08 (Vinyl)
TranceFool (Vinyl)
Wilkman (Vinyl)
DJ Bazz (Vinyl)
dit is de lijst dus. hier zal ik de dj's in willekeurige volgorde een nummer geven. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Daarnaast zou ik het niet erg vinden 9 of zelfs 12 mixen te moeten beoordelen :) .
|
Beetje veel tijd omhanden? :D
Ik doe de volgende keer wel weer mee, heb nu eff minder tijd. |
|
|
| Switch |
| ik heb iedere dj een nummer gegeven, in willekeurige volgorde, en deze zal ik nu naar hun toesturen. |
|
|
| basd |
| Goed idee.. Maar dan moet je dus ook GEEN tracklistings plaatsen voordat er gejureerd gaat worden, anders heb je er nog niks aan.. |
|
|
| Switch |
heel goed :)
ik geloof dat ik nu elke dj een pm heb gestuurd met hun nummer. alleen zij weten hun eigen nummer (en ik :D)
ik zal nu dus de jury de groeplijsten geven met de nummers van de dj's |
|
|
| japeman |
| moet je wel een .cue plaatsen? Niet met de tracklisting tuurlijk, maar met nummer1, nummer2 etc... |
|
|
| Ding Chavez |
| Maar ff voor de duidelijkheid, hoiuden we de mixlengte nu op een uur of langer? 60-80 vind ik een beetje erg ruim, van mij is 60 minuten al voldoende, daar moet je je ei toch wel in kwijt kunnen toch? Bovendien hebben alle leeto dj's tegenwoordig ook promo mixjes van een uurtje en we willen er toch allemaal bijhoren :p |
|
|
|
|