|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Passiva |
| En ik maar wachten..... Dit zijn geen grappen meer :mad: |
|
|
| DJ Bazz |
| damn, ik zit over 5 uur gevangen in een bus naar Engeland voor een paar dagen:D dus dan een paar dagen wachten voordat ik de uitslag van de 1e ronde weet:( |
|
|
| blighty |
| quote: | Originally posted by HBtje
switch idled al meer dan 4 uur op IRC, en ik hoorde net van blighty dat t al verschoven is naar morgen 13:00 (.....) weenie wat er van waar is maar goed, schiet lekker op zo :conf: |
Haha, dit was dikke onzin :D:D Sorry ;) |
|
|
| dj_spare |
| het feit is dat we nog steeds nxi hebben |
|
|
| Switch |
ROFL hbtje noob! :)
uitslagen komen eraan! |
|
|
| Switch |
Group 1
gaat door: 11, 21
gaat niet door: 6, 16
Groep 2
gaat door: 27, 17
gaat niet door: 12, 7
Groep 3
gaat door: 18, 23
gaat niet door: 13, 8
Groep 4
gaat door: 19, 4
gaat niet door: 14, 24, 9, 29
Groep 5
gaat door: 10, 30
gaat niet door: 20, 25
gefeliciteerd :) en gecondoleerd :(
individuele beoordelingen zullen morgen bekend gemaakt worden, zodra ik wakker wordt (rond 10 uur) |
|
|
| dj_spare |
hahahaaaaaaaaa
niet door |
|
|
| SnuggLe |
Tsja, wij hadden dus de leukste poule met 6 lui :S
Dus als je daar afgevallen bent als nr 14 en 24 zijnde: jullie hadden netzogoed door kunnen zijn. Maar dat ligt dus aan andere mensen die hun mix niet inleverden.
Onze poule was de poule des doods :)
Wil nl wel GRAAG weten wie nr 14 en 24 waren. Waren beide goede mixen! |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Passiva
En ik maar wachten..... Dit zijn geen grappen meer :mad: |
/offtopic
Dude die remix van je van time to say goodbye is heerlijk
Good job  |
|
|
| Magic83 |
| Hehe dikke lol, had al verwacht dat ik nniet door zou gaan :sadgreen: |
|
|
| blighty |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, wij hadden dus de leukste poule met 6 lui :S
Dus als je daar afgevallen bent als nr 14 en 24 zijnde: jullie hadden netzogoed door kunnen zijn. Maar dat ligt dus aan andere mensen die hun mix niet inleverden.
Onze poule was de poule des doods :)
Wil nl wel GRAAG weten wie nr 14 en 24 waren. Waren beide goede mixen! |
Nummer 14 meldt zich :) |
|
|
| Switch |
Groep 1
Bouma Bros & Asperge:
Ik heb met Bouma-bros overlegd en wij kwamen tot de conclusie dat 11&21 door mogen.
Dit is de beoordeling:
Slechts 4 mixen waren op tijd deze hebben we dus alleen beoordeelt,
dit is het commentaar:
Nummer 6: (Magic83)
Beetje oppervlakkig mix vind ik, niet dat het slecht is maar het mist iets. Beetje onorigineel(k kende bijna alle platen, de platen vind ik zelf best lekker alleen origineel is het niet) en hier en daar een klein mixfoutje. Op zich vond ik het best lekker om naar te luisteren maar voor een mix-contest als deze komt het net te kort.
Nummer 11:
Heerlijk setje, begint lekker funky en eindigd trancy met Benassi. Af en toe wat bekende plaatjes(When I loose myself, Benassi en een Britney plaat) maar toch orgineel(k zelf kende er verder niet veel van) verder is het goed opgebouwd! Mixtechnisch zit het ook goed! Luisterd goed weg, van mij mag je door naar de volgende ronde(dit klinkt net als idols )
Nummer 16: (snitz)
Deze set begint gelijk al stevig, vind hier ook vrij weinig diepgang inzitten. Ik moet toegeven dat ik hier ook haast geen platen van ken maar dat komt meer door de stijl denk ik. Mixtechnisch kan het ook wel wat beter(soms wat dubbele beats). Nee ook dit is niet genoeg om door te gaan.
Nummer 21:
Dit vind ik een heel nette set! Begint lekker relaxt(gave bassline in die eerste plaat!!!) Mixtechnisch klopt het ook allemaal goed, er zit een goede vloeiende lijn in en is dus netjes opgebouwd! Ook vrij originele platen(herkende geloof ik alleen kubik van naam). Ja ook deze mix mag door van mij!
11&21 mogen dus door
------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
|