return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 38)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Switch
(k kende bijna alle platen, de platen vind ik zelf best lekker alleen origineel is het niet)

[zeikmode: on]

Dit vind ik nou echt een argument van een boerelul.... Iedereen op TA kent de platen allemaal. Jullie kopen allemaal hetzelfde. Dus mensne die meedoen, volgende keer effe aan de jury een lijstje vragen met welke platen ze allemaal kennen!

quote:
Originally posted by Total Woot
Groep 5

total woot:

Mix 30:
Minpunt vind ik dat het een funky-set house set is, hoort in mijn ogen niet echt thuis in een Trance mixcontest.

quote:
tussen de 60 en 80 minuten
maakt niet uit welke genre (ook country )
er moet wel een cue bij gemaakt worden

:rolleyes:

[zeikmode: off]

Sorry, maar ik moest effe zeiken :)
MennoB
WTF!!

Word ik eruit geknikkert omdat mijn geluidskwaliteit iets minder is:whip: :whip: :whip:

iig, succes voor de gene die door zijn :)
TranceFool
Ik wil allereerst ff Snuggle en Muppet bedanken voor de moeite die ze hebben genomen voor het beoordelen van de setjes (natuurlijk ook de andere juryleden). Ik denk dat ik me wel in het commentaar kan vinden :). Ik was zelf eigenlijk helemaal niet tevreden met mijn set en dan vooral het verloop, had eigenlijk heel iets anders in gedachten en mixtechnisch vond ik het later ook niet helemaal geweldig gaan. Ben iig blij dat oa. ik het jullie moeilijk heb kunnen maken :D. Mijn doel was om de eerste ronde door te kunnen sneeken dan was ik al heel blij geweest, is helaas niet gelukt :D. Ben trouwens wel zeer benieuwd naar wat mijn concurrenten hebben afgeleverd hehe.

Oja, dit was mn tracklist:
NR 24
00:00:00 The Ambush - Acapulco
04:53:00 Roelz - Deep Forest (DJ Misjah remix)
10:25:00 Muhle - World Of Norath
14:21:00 DJ Misjah - Very Nice
18:43:00 Zzino - Abjare
23:47:00 Marco Carola - Diapason
28:33:00 Massimo Cominotto - Eroi Di Carta (Hell For Heroes mix)
34:24:00 Headroom - Su:real 3:9
39:03:00 WJH - 50 11'56 North
44:13:00 Mauro Picotto - Tao Tek
51:05:00 Marc Tall - Scammy Chord
54:30:00 Literon - Switch To This
59:40:00 Speedy J vs. Adam Beyer (Collabs 100) - Sjab
magrec
quote:
Originally posted by MennoB
WTF!!

Word ik eruit geknikkert omdat mijn geluidskwaliteit iets minder is:whip: :whip: :whip:

iig, succes voor de gene die door zijn :)

Nee volgens mij niet hoor.
Die andere set in onze groep is zo slecht kwa kwaliteit.
Switch
IK WIL ZONDAG 21 MAART DE UITSLAGEN HEBBEN!
dj_spare
quote:
Groep 5
Mix 20: (dj_spare)
Rond de 35 minuten, even hard de mist in, verder zit de mix technisch gezien prima in elkaar.

Opbouw is goed, maar vreemd (40 minuten opbouwen, techtrance-achtige nummers, dan 10 minuten vrij rustige
progressive, vervolgens weer 10 minuten knallen), misschien niet de mooiste opbouw, maar zeker een opzwepende
platenkeus.

Paar lekkere effecten gebruikt vooral toevoegend omdat ze op t goede moment worden gebruikt.

Al met al een heerlijke set om te luisteren, gaat de 2e keer zeker niet vervelen.

mix 20 ---NUMMER 2 ---
- Gelijk aan mix 10, behalve dat 10 iets meer diepgang heeft.
- Conclusie: qua tracklisting wint mix 10 met klein verschil van mix 20. Verder zijn ze gelijkwaardig. Ook complimenten voor de maker van deze mix dus!

hier werd dus nog effe over geruziet, en de uitslag is uiteindelijk geworden:

toch wel jammer dat ik dus ook net op het randje niet doorben... maar toch bedankt voor het jureren! (die fout in de 35e minuut was een skip van de plaat... dat gebeurt weleens, in het echt kan het ook gebeuren daarom heb ik hem ook niet opnieuw opgenomen)

quote:

Mix 10 en 20 duidelijk veel beter dan 25 en 30, zowel qua tracklisting als qua mixen. Mix 10 wint met klein verschil van mix 20. Het verschil tussen 20 en 30 is duidelijk groter.

waarom 30 er dan toch uitkomt... :(
Switch
TAW wil de winnaar weer uitzenden! :)
total woot
quote:
Originally posted by dj_spare

Omdat er 2 juryleden zijn, als die t niet met elkaar eens zijn, wordt overlegd, en sommige argumenten kunnen dan zwaarder wegen dan andere.

Dat een foutje in t echt ook voorkomt zijn D-man en ik allebei met je eens. Maar als je het in een MIX-contest moet opnemen tegen 2 mixen die foutloos zijn, krijg je automatisch een flink minpunt.

[edit]
en er is tussen de juryleden van groep 5 zeker niet geruziet, hooguit gediscussieerd
[/edit]
Spinnin Jack
[edit]laat maar, ik moet m'n mond nog houden[/edit]
DJ D-Man
quote:
Originally posted by dj_spare
toch wel jammer dat ik dus ook net op het randje niet doorben... maar toch bedankt voor het jureren! (die fout in de 35e minuut was een skip van de plaat... dat gebeurt weleens, in het echt kan het ook gebeuren daarom heb ik hem ook niet opnieuw opgenomen)

quote:
Originally posted by total woot
Omdat er 2 juryleden zijn, als die t niet met elkaar eens zijn, wordt overlegd, en sommige argumenten kunnen dan zwaarder wegen dan andere.

Dat een foutje in t echt ook voorkomt zijn D-man en ik allebei met je eens. Maar als je het in een MIX-contest moet opnemen tegen 2 mixen die foutloos zijn, krijg je automatisch een flink minpunt.

[edit]
en er is tussen de juryleden van groep 5 zeker niet geruziet, hooguit gediscussieerd
[/edit]

De discussie ging uiteindelijk over wat er zwaarder moest wegen in de eindbeoordeling. En 30 is door gegaan omdat die net iets origineler was (qua tracklisting), en toch vanwege dat ene foutje in je mix, hoe zuur dat ook is...
Persoonlijk vond ik jouw mix erg lekker, maar helaas (voor jou) mag je daar als jurylid geen rekening mee houden.

Bouma-Bros
Wat ik me nog afvroeg Switch, zit bij de laatste 10 die ene MP3-mix??
dj_spare
quote:
Originally posted by total woot

[edit]
[/edit]

quote:
Originally posted by DJ D-Man
De discussie ging uiteindelijk over wat er zwaarder moest wegen in de eindbeoordeling. En 30 is door gegaan omdat die net iets origineler was (qua tracklisting), en toch vanwege dat ene foutje in je mix, hoe zuur dat ook is...
Persoonlijk vond ik jouw mix erg lekker, maar helaas (voor jou) mag je daar als jurylid geen rekening mee houden.

ok prima ik snap het wel hoor, maar ik wilde gewoon laten blijken dat ik het wel jammer vind... respect!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement