|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Magic83 |
| Ik alleen Vinyl geen cd. En ik denk dat het beter was als je van te voren een limiet aan deelnemers had ingesteld maarja dat is achteraf makkelijk praten ;) |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Switch
(ik heb alvast van sommigen ingevuld waarvan ik zeker ben welke source ze gebruiken, ook al hebben ze nog niet gereply-d :)
als dit niet klopt geef het even door) |
Ik doe ut ook met vinyl :) |
|
|
| Ding Chavez |
| Die van mij stond er ook al ergens tussen, maar voor de zekerheid dan nog een keertje: vinyl only :) |
|
|
| DJ Bazz |
| ik maak em alleen met vinyl :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Nog iets he, kunnen we die mixen niet gewoon (per genre of hoe maakt me niet uit) NUMMEREN? En als we dan de tracklisten achterwege laten is dit wat objectiever.
En zonder op de zaken vooruit te lopen: ik wil het hardere spul wel beoordelen. It's a dirty job but somebody has got to do it :tongue2 . Nee maar serieus, als ik van die chilltrance wil horen pak ik wel een oude ASOT ofzo, ik moet nieuw stevig spul hebben :D . Kom maar hier met die techno, hardhouse, hardtrance en hardstyle (dat laatste zal wel een utopie zijn hier :D :D )(of Scul moet ineens mee gaan doen :D ).
Oja, ik ben dan wel utwentenaar, maar ik heb dus niet zo'n fraaie verbinding... misschien dat er wat te overleggen is met ene Mischa *kijkt naar Basd*?
...enne... als we nou die mp3s NIET gaan nummeren.. ik BEN om te kopen :disbelief :D (J/K). |
|
|
| Jesse |
| Ga mijn set dit keer ook met alleen maar vinyl doen! Denk wel dat het een goed idee is om sets in te korten naar 45 - 50 minuten. Hebben de juryleden wat minder om naar te luisteren ;) |
|
|
| Glaniskanis |
Nou als je de inschrijvingen sluit meld ik me ook an :)
Zal jullie is ff laten horen wat MP3 mixen is!! GVD!! :p :clown:
Glaantje |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Oja, ik ben dan wel utwentenaar, maar ik heb dus niet zo'n fraaie verbinding... misschien dat er wat te overleggen is met ene Mischa *kijkt naar Basd*?
|
Was mijn idee ook al, als ie ook mee kan doen vindt ie het vast niet erg :) hij staat volgens mij ook wel op TA ingeschreven alleen post ie niet.
maar ik beloof dus niks. |
|
|
| japeman |
Zal kijken of ik binnenkort een liveset op kan nemen, met vinyl dus. Weet niet zeker (platenspelers staan niet bij mij :mad: ), anders ga ik een mp3 mix maken.
J. |
|
|
| raoel |
Dat nummeren is misschien ook wel leuk.
Geef iedereen een willekeurig nummer, dan ben je toch objectiever denk ik.
Maar ik vind nog steeds dat een set door minstens 2 juryleden beoordeeld moet worden.
Met 8 juryleden is het toch ook wel te doen. Ieder 6 sets luisteren.
Ik wil ook best mee jureren. Eventueel de MP3 sets om het echt objectief te houden, maar dan heb ik weer makkelijk praten omdat ik er maar 4 of 5 hoef te beoordelen.
Als switch zelf nu ook ook eens vinyl gaat jureren :D dan zijn we er toch.
[edit]
Gaan we ook criteria vaststellen?
Niet perse nodig, maar ik vind dat er in een set zeker wel is een oud(er) nummer mag zitten. Iemand anders zal zeggen dat dit voor een dj contest weer niet zou moeten...
Het beste lijkt me om iedereen helemaal zijn eigen gang te laten gaan!
alleen een tijdslimiet: 60 min? |
|
|
| Switch |
Bouma-Bros
DJ D-Man
Ferry O
VAN DEZE 3 WEET IK NOG STEEDS NIET WAARMEE ZE GAAN MIXEN |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Ferry 0