|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
Thanks Switch!
Maar er stond een klein foutje in je link dus vanaf HIER kan iedereen m downloaden. |
|
|
| SnuggLe |
Sorry, maar ik vind eigenlijk dat de winnaar van vorig jaar zijn titel ZEKER wel moet kunnen verdedigen.
Ik weet dat het misschien niet handig is nu omdat de inschrijving al gesloten is, maar is er niet op de een of andere manier dan toch wat aan te passen in deze fase van de wedstrijd?? Groep erbij ofzo??
Of 2 groepen met 7 lui???? |
|
|
| Switch |
mwah der valt vast nog wel 1 of 2 uit, dus ik heb er geen probleem mee als ie er dan inkomt
eieregooie begin maar gewoon met mixen :) |
|
|
| Blik |
| Ja, ik vind ook dat de titelhouder zijn titel mag verdedigen. |
|
|
| SnuggLe |
Oh, nog even over:
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Verder trouwens nu even NewWave/Optimus/Magrec aankijken: de vorige winnaar zou op Addiction draaien. Niet gebeurt vanwege een aantal redenen, begrijpelijk, maar is het nu maybe mogelijk dat de vorige winnaar van de contest back2back gaat draaien met de nieuwe winnaar? :)
En RV, kan de winnaar niet zijn setje een keer op Basicbeats gooien? Zou vet cool zijn namelijk :) |
1) De vorige winnaar zou niet op Addiction draaien, dat was alleen een IDEE wat nooit echt zo is geweest, dus niet dat mensen denk en dat Ei daar zou mogen draaien
2) Dat van back2back is een geintje van mij, zou kunnen, maar ik ga daar niet over, ik organiseer Addiciton niet. Dus dat moeten die mensen van ADdiction zelf maar weten.
Om wat misverstanden uit de wereld te helpen, voordat mensen me gaan lynchen.
Eikols :p |
|
|
| eieregooie |
1) De vorige winnaar zou niet op Addiction draaien, dat was alleen een IDEE wat nooit echt zo is geweest, dus niet dat mensen denk en dat Ei daar zou mogen draaien |
Tis al zo lang geleden, ik weet het allemaasl niet meer hehe, alles zou kunnen :p
2) Dat van back2back is een geintje van mij, zou kunnen, maar ik ga daar niet over, ik organiseer Addiciton niet. Dus dat moeten die mensen van ADdiction zelf maar weten. |
Dat weet ik, maar dat zou gezien de inleverdatum van deze contest toch een evt. volgene editie van Addiction worden... Of misschien is het ook wel iets voor een ArisE Event?
Uiteraard zijn dit zaken waarover alleen organisators kunnen beslissen...
En verder... ja, dan zal ik maar eens een mixje maken he ;) Alleen, dan valt daarmee wel weer een jurylid weg he...
Overigens denk ik niet dat ik het deze keer nog ga winnen... Maarja, de vorige keer verwachtte ik er ook niets van dus wie weet hehe :) |
|
|
| Magic83 |
Oke ff wat vraagjes.
1. Voor wanneer moet je set klaar zijn en waar ga ik die plaatsen?
2. Moet het perse VBR zijn ??
That's it for now ;) |
|
|
| basd |
Nou, de eerste reserve mag mijn nummer wel hebben..
Denk toch niet dat ik het ga halen, heb nog niet eens internet thuis en zo en ik heb al vier maanden niet gedraaid.. Dat wordt em toch niet.
Jullie mogen van mij kiezen, Snitz riep dat ie wel eerste reserve wilde zijn (als ik het goed gelezen heb), maar Ei is de titelverdediger..
Your call wie mijn nummer krijgt :) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Magic83
Oke ff wat vraagjes.
1. Voor wanneer moet je set klaar zijn en waar ga ik die plaatsen?
2. Moet het perse VBR zijn ??
That's it for now ;) |
1.
| quote: | Originally posted by Switch
Eisen:
- mixen niet langer dan 60 minuten
- mixen ge-encodeerd op VBR (--alt-preset standard)
- stijl: niet belangrijk (ik verwacht dus een professionele houding van de jury)
- juryleden geven bij elke mix in 5 zinnen aan wat er goed of slecht was.
- Mixen worden voor (!) 1 maart ingeleverd. Ben je te laat, jammer dan, genoeg tijd gehad.
- Juryleden hebben dan 1 week om ronde 1 te beoordelen. Daarna 1 week om ronde 2 te beoordelen, en vervolgens de finale 1 week de tijd. Dan heb ik nog 1 week de tijd om de uitslagen op papier te zetten en om de laatste dingen te regelen (misschien dus ook weer een broadcast op TAW) dus 1 april is de uitslag klaar... |
Waar je em kan plaatsen wordt tegen die tijd wel bekend gemaakt neem ik aan via PM.
2.
Het lijkt me niet zo'n probleem als je em op CBR encode, alleen neemt VBR wat minder ruimte in zonder verlies van kwaliteit... |
|
|
|
|