|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| Moet de uitslag nou dit weekend? Want ik ga een weekend weg en heb mijn beoordeling nog niet af:( |
|
|
| Switch |
ja.
op zijn hoogstens maandagochtend |
|
|
| Dr Oetker |
Tracklist NR 30
Mystic duo Whats Your Job? (Nick Version)
Greg di Mana ft. MC Adrian New York to Paris (Jerome de Palma remix)
Antoine Clamaran, Univers EP part 3 My Old Piano
Michelle Weeks The Light (Olav Basoski Club mix)
Origene Sanctuary (Harry Lemon Remix)
Randy Katana The Solid Wave (Orginal Mix)
Cohen vs Deluxe Just Kick! (Carl Cox Mix)
Alegria Cuba Libre (Jeff Bounce & Tim J remix)
Mauro Picotto Playing Footsie
Sander van Doorn Loaded (Orginal Mix)
Motu Running Water (Orginal Version) |
|
|
| SnuggLe |
| Dit weekend? , heb ook nog vrij weinig gedaan. Erg druk geweest en veel weg... even kijken of het nog lukt. |
|
|
| Muppet |
| ik krijg het dit weekend echt niet af! heb volgende week al tentamens, dus dat lukt me echt niet. Kan ze dinsdag/woensdag avond hebben voor je |
|
|
| Eagle` |
| go rube, vond je setje als erg relext klinke op de weg naar addiction :gsmile: |
|
|
| SnuggLe |
Lijkt erop alsof niet iedereen het afkrijgt...Hmm..wat doen we?
Ik weet het in ieder geval echt nog niet en zou ze nog even willen luisteren. Dan is het wel zo dat de meeste mensen al eerder 2 van de 4 mixen gedaan hebben, maar toch is het de finale, het belangrijkste. Ik zou dus graag meer tijd hebben..
1 april een mooie dag? :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lijkt erop alsof niet iedereen het afkrijgt...Hmm..wat doen we?
Ik weet het in ieder geval echt nog niet en zou ze nog even willen luisteren. Dan is het wel zo dat de meeste mensen al eerder 2 van de 4 mixen gedaan hebben, maar toch is het de finale, het belangrijkste. Ik zou dus graag meer tijd hebben..
1 april een mooie dag? :) |
Vind ik een prima plan!
Maarre, moet ik nou wel of niet cijfers aan dingen gaan geven of is alleen de volgorde voldoende!? |
|
|
| DJ D-Man |
| Wat mij betreft ook liever 1 april, vanavond ga ik in ieder geval niet meer redden. |
|
|
| total woot |
WTF doen jullie allemaal moeilijk?? waar kun je die mixen nou nog op beoordelen dan?? technisch zijn ze alle 4 perfect en qua opbouw valt ook nergens iets op aan te merken...
Ik heb gewoon de hele week alle 4 die sets in mn discman gehad, degene die ik nu nog niet zat ben (en dat is er maar 1) heeft voor mij gewonnen... (ik zou niet weten op basis van welk ander gegeven je deze mixen zou kunnen beoordelen) |
|
|
| Creamfields23 |
IK ga het ook niet meer uitgebreid doen. Zoals total hierboven aangeeft heb ik een duidelijke favoriet en een nummer 2 en een gedeelde 3 en 4.
Ik ben er dus voor om gewoon dus een pm te geven aan switch:
van 1 nummer xx
2 nummer xx
En hallee we hebben een  |
|
|
| SnuggLe |
| Probleem vind ik gewoon dat ik 2 mixen al 10x heb gehoord omdat ik ze eerder moest beoordelen, en de andere 2 bijna niet. Die 2 die je 10 hebt gehoord heb ik dan een voorkeur voor omdat je ze beter kent, dus daarom wil ik de rest ook beter kunnen beoordelne. |
|
|
|
|