return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 29)
View this Thread in Original format
total woot
quote:
Originally posted by MennoB
Hahaha, neej dat vind ik ook niet..

zijn we het nou eens of niet? :p
MennoB
quote:
Originally posted by total woot
zijn we het nou eens of niet? :p

jah,

Maar als je ziet dat er maar 4 man met mp3 mixen en daar dan een nog een contest voor te maken, kun je ze net zo goed bij deze doen..

En dan zoals ik al zei, eens kijken of het verschil echt zo goed te horen is..

Maar dit wil niet zeggen dat ik een voorstander ben van het mixen van mp3 :D
total woot
Gelukkig :p

ik zeg t omdat ik een mix heb in mn groep, waarbij ik me niet kan voorstellen dat ie met vinyl gemaakt is (of we hebben een TA-mix KONING in het huis.... kan natuurlijk ook al is t niet echt waarschijnlijk)
MennoB
quote:
Gelukkig :p

ik zeg t omdat ik een mix heb in mn groep, waarbij ik me niet kan voorstellen dat ie met vinyl gemaakt is (of we hebben een TA-mix KONING in het huis.... kan natuurlijk ook al is t niet echt waarschijnlijk)

Hoezo, maak je dan met mp3 minder fouten?
total woot
misschien trap ik nu mensen op hun tenen, if so, das niet de bedoeling.

De meeste mp3 mix programma's hebben een "beat mix" knopje, als je daarop klikt wordt de plaat die je inmixt automatisch gelijk gepitcht, de kans dat je een mix verneukt omdat ze niet perfect gelijk lopen is dus (als je een beetje met t programma om kunt gaan) te verwaarlozen.
MennoB
quote:
misschien trap ik nu mensen op hun tenen, if so, das niet de bedoeling.

De meeste mp3 mix programma's hebben een "beat mix" knopje, als je daarop klikt wordt de plaat die je inmixt automatisch gelijk gepitcht, de kans dat je een mix verneukt omdat ze niet perfect gelijk lopen is dus (als je een beetje met t programma om kunt gaan) te verwaarlozen.

Valsspelers :whip:

:D
total woot
quote:
Originally posted by MennoB
Valsspelers :whip:

:D

dat zijn jou woorden :p
SnuggLe
Mjah, zoals ik al zei wouter op de MSN, het is nu gewoon een feit. We hebben het in het begin zo besloten. Ben het wel met je eens hoor, maar ik zie het gewoon als 'verrassende uitkomst' als bv alle 4 de mp3mixen bovenaan komen....
SnuggLe
Btw, dit vindt ik wel lastig.
Heb met meerdere juryleden gepraat, en ik vindt dat er ook teveel gekeken wordt naar eigen voorkeur voor muzieksmaak. Dat is jammer, maar begrijpelijk. Een techno set of een funky house set zullen hier veeeeeel minder snel winnen, omdat mensen 'er niet graag naar luisteren'. Zoiets heb ik nu al 2x gehoord.
Jammer.... Het is best moeilijk om objectief te blijven.
Jesse
Als je bijvoorbeeld met Mixmeister een mp3 mix in elkaar zet dan kan je alles bepalen, overal slepen en tweaken, alles. Als ik een mp3 mix had ingeleverd was die mixtechnisch foutloos geweest. Maar het is een mp3/vinyl mix contest geweest, je kan iemand geen minpunten of pluspunten geven/toekennen door te mixen met respectievelijk mp3 of vinyl...

Little Theseus
Maarrem, vanavond of morgen weten we dus wie er doorgaan?
total woot
quote:
Originally posted by SnuggLe
Btw, dit vindt ik wel lastig.
Heb met meerdere juryleden gepraat, en ik vindt dat er ook teveel gekeken wordt naar eigen voorkeur voor muzieksmaak. Dat is jammer, maar begrijpelijk. Een techno set of een funky house set zullen hier veeeeeel minder snel winnen, omdat mensen 'er niet graag naar luisteren'. Zoiets heb ik nu al 2x gehoord.
Jammer.... Het is best moeilijk om objectief te blijven.

Klopt t is moeilijk, aan de andere kant vind ik -tegen mijn verwachting in- in groep 6 de lekkerste set zeker niet die set die ik had gekozen als ik de tracklists van tevoren had kunnen bekijken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement