|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw, dit vindt ik wel lastig.
Heb met meerdere juryleden gepraat, en ik vindt dat er ook teveel gekeken wordt naar eigen voorkeur voor muzieksmaak. Dat is jammer, maar begrijpelijk. Een techno set of een funky house set zullen hier veeeeeel minder snel winnen, omdat mensen 'er niet graag naar luisteren'. Zoiets heb ik nu al 2x gehoord.
Jammer.... Het is best moeilijk om objectief te blijven. |
mwoah dat blijf je natuurlijk altijd houden en daarom beslis je ook niet in je eentje, k heb voor mijn groep al besloten welke ik de beste vond, ik vond het ook niet heel erg moeilijk jureren maar goed. vanavond zal k ff mijn uitslag pmen;) |
|
|
| total woot |
Het probleem dat Bram net aanstipt heeft voor mij nog een vraag opgeworpen,
Ik heb in mn groep een Funky-house setje zitten, de set zit op zich redelijk goed in elkaar, maar als ik eerlijk ben vind ik dat een funky-house setje niet in een TA mixcontest hoort, dit heeft helemaal niets met smaak te maken... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by total woot
Het probleem dat Bram net aanstipt heeft voor mij nog een vraag opgeworpen,
Ik heb in mn groep een Funky-house setje zitten, de set zit op zich redelijk goed in elkaar, maar als ik eerlijk ben vind ik dat een funky-house setje niet in een TA mixcontest hoort, dit heeft helemaal niets met smaak te maken... |
Dat vind ik echt onzin!!! Dan kan je ook wel alle techno en progressive mixjes schrappen :rolleyes:. Een beetje variatie lijkt mij eigenlijk juist wel leuk :)
Als mensen dit van tevoren weten hoeven ze dus eigenlijk niet eens hun best ervoor te doen..... |
|
|
| eieregooie |
Wat was het ook alweer? Alle stijlen toch?
Dan hoort een funky house setje hier net zo thuis als bijv. een techno of een prog setje... Anders had je het moeten beperken tot 1 stijl, trance dus... of enkele stijlen, trance en aanverwante artiekelen... Maar alle stijlen is alle stijlen dus ook funky house of drum & bass of electro of whatever... |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dat vind ik echt onzin!!! Dan kan je ook wel alle techno en progressive mixjes schrappen :rolleyes:. Een beetje variatie lijkt mij eigenlijk juist wel leuk :)
Als mensen dit van tevoren weten hoeven ze dus eigenlijk niet eens hun best ervoor te doen..... |
Had al zo'n vermoeden dat sommigen zo zouden reageren, vandaar:
| quote: | | Het probleem dat Bram net aanstipt heeft voor mij nog een vraag opgeworpen | t is dus niet iets dat ik meeneem in mn beoordeling... |
|
|
| SnuggLe |
Mjah, ik weet het ook allemaal niet.
Best lastig, maar ik merk gewoon dat trancesets iets meer kans hebben..... Sad but true. Maar ik ga zo eens even mijn beoordeling doorsturen naar Switch. |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Mjah, ik weet het ook allemaal niet.
Best lastig, maar ik merk gewoon dat trancesets iets meer kans hebben..... Sad but true. Maar ik ga zo eens even mijn beoordeling doorsturen naar Switch. |
In de poule die ik moet beoordelen zit bijna geen trance in :eek: Misschien kom je deze later nog tegen.
Nog een vraag wanneer moet die beoordeling afzijn? |
|
|
| Switch |
als jullie hadden opgelet, dan hadden jullie gezien dat er van de 5 mp3 mixers er al 4 niks hadden ingeleverd.
en nee total woot, er zit geen mp3 mixer bij jou in de groep, tenminste, hij heeft em niet ingeleverd |
|
|
| Switch |
| creamfields beter opletten. voor morgen wil ik de uitslagen binnen hebben |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Switch
creamfields beter opletten. voor morgen wil ik de uitslagen binnen hebben |
:D Ben maar niet bang ik zat alleen op de nog te komen sets te wachten
Je hebt ze vandaag nog :happy2: |
|
|
| SnuggLe |
Switch, in hoeverre mogen/kunnen we onze beoordeling hier zelf posten?
En wanneer mag/kan dat?
En wat als Muppet en ik er niet uitkomen voor de nr 2? Zo ziet het er nl uit! :) Er zouden van mij wel 3 lui doormogen.....:D |
|
|
| Switch |
| aub geen uitlagen hier in deze thread posten |
|
|
|
|