|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| ik doe ook mee (draaien dan he) :D heb net een nieuwe CDJ-20 speler binnen dus dat moet ik ff oefenen :) |
|
|
| MennoB |
| Joooo, ik doe ook wel meej met deze contest... |
|
|
| Passiva |
| Ik wil ook een setje draaien! :D |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
leeezzzuuuhhhh!!! :p ;) |
Sorriehhhhhh :)
hmmm heb speciaal nog de hele thread doorgekeken voor een datum maar zal het wel over het hoofd hebbe gezien...
Maar nu weet ik het dus tnx!! |
|
|
| SnuggLe |
Niet teveel zeg :D
Anders lukt het helemaal nie met jureren! :D |
|
|
| Ferry 0 |
| Coumt me in ga ook ff een mixje maken :D |
|
|
| Creamfields23 |
Als je NIET genoeg juryleden hebt wil ik wel weer een handje helpen. :)
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Niet teveel zeg :D
Anders lukt het helemaal nie met jureren! :D |
Yes er gaat inderdaad veel tijd inzitten. Aan de andere kant was het wel killing time op het werk :D |
|
|
| raoel |
Count me in
Vorige keer was het nog niet veel, inmiddels veel bijgeleerd (vin ik :))
Deze keer ben ik een waardig deelnemer, hopen dat de juri er ook zo over denkt.
als er nu te veel aanmeldingen komen.
Splits het dan op in 2 groepen en daarna luistert elk jurilid de 5 beste nog een keer. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Als je NIET genoeg juryleden hebt wil ik wel weer een handje helpen. :)
Yes er gaat inderdaad veel tijd inzitten. Aan de andere kant was het wel killing time op het werk :D |
Nah, kan ik niet op mijn werk :) |
|
|
| Chicane |
| Laat ik voor de gein ook maar eens meedoen, wie weet schop ik het hoger als de derde plek nu ;) (ph33r my mad l33t collectie nu) |
|
|
| Switch |
hmm mja kunnen we beter opsplitsen aangezien we nu al op 26 dj's staan en de inschrijving net 1 dag onderweg is :)
Wie mixt vinyl/cd en wie mp3? geef dat effe door zodat ik de lijst kan aanpassen |
|
|
|
|