|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Switch
als ik em voor morgen 20:00 niet heb, zal ik em uitsluiten van deze contest. |
Heeftie sowieso de sets wel gedwonload? |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Switch
als ik em voor morgen 20:00 niet heb, zal ik em uitsluiten van deze contest. |
wat morgen!~?~? :whip: :whip: :whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Heeftie sowieso de sets wel gedwonload? |
Goeie vraag... |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dacht dat GTRecords diegene was met een agency ofzo??
Dattie zoveel mixen wilde? Of heb ik dat mis? |
Ja dit kan ik me ook nog herrineren, jah! Ik heb in ieder geval nog geen contact gehad met deze kerel. |
|
|
| Ding Chavez |
[speurneus mode]
Gisteravond om 23:00 heeft ie nog gepost dus hij leeft nog wel steeds ;)
[/speurneus mode] |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
[speurneus mode]
Gisteravond om 23:00 heeft ie nog gepost dus hij leeft nog wel steeds ;)
[/speurneus mode] |
Handig dat die dan dit allemaal neit even leest..... :S |
|
|
| Magic83 |
| Haha verdomme, ik wil ook de uitslag weten man :) |
|
|
| Bailey |
| Ja jongens ben ook erg benieuwd. Word gek van de spanning :crazy: :crazy: :D |
|
|
| Switch |
geduld is een schone zaak mensen :D
(dat heb ik wel geleerd bij het GAK :() |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Volgensmij een redelijke contradictie in deze post van je. Lees eens goed na. Of ben ik de enige die het niet begrijpt/het verkeerd ziet?
Als jullie oordelen verschillend zijn, is de post van Harmen toch NIET voor jullie beide?
|
hehe, ik zal het proberen uit te leggen. Voor zover ik weet wordt er door de 2 juryleden van de pool beslist welke mixen doorgaan en welke niet. Dan kun je natuurlijk wel beide een lijstje naar Frank sturen (wat inmiddels ook gedaan is :rolleyes: ) maar als dan blijkt dat plek 1 en 2 gedeeld worden dan heeft hij daar natuurlijk niks aan! Dus dan ga je overleggen welke mixen doorgaan en welke niet en de uitkomst van dat overleg (wat overigens meer klinkt dan dat het daadwerkelijk was) heeft Harmen gepm-ed naar Frank. Snappie? |
|
|
| MennoB |
| Schiet nou toch eens op :D |
|
|
| dj_spare |
| nog 2 uurtjes en we krijgen de uitslag.... :D |
|
|
|
|