return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 11)
View this Thread in Original format
Spinnin Jack
De Mp3-dj's erbij maakt het juist extra intressant vind ik.
Switch

zo dus?
Ding Chavez
Zo zeg, er wordt flink werk van gemaakt :)
Ga ik ook maar eens m'n best doen op een mix :p
basd
quote:
Originally posted by Switch
om maar aan de huidige sceneregels te houden, VBR :D

Dus als ik gewoon een 128 kbps mix inlever is het niet goed? :p

Enne het weeekend van 14-15 februari is te vroeg.. Dan kan ik echt niks reresentatiefs neerzetten omdat ik pas volgende week terug ben.. En dan eerst nog weer eens wennen aan het mixen, platen uitzoeken en zo..

Ik dacht dat 1 maart vast stond?
Switch
ja 1 maart
Switch
Ok ik zal alles effe goed samenvatten. Elke dj heeft een nummer gekregen van mij, die alleen zij weten. Vooral de jury mag het niet weten :).
Op onderstaand plaatje staat aangegeven welke nummers door welke juryleden worden beoordeeld.

De winnaar en 2e van elke groep (10 dj’s) gaan vervolgens naar de 2e ronde. De 2e ronde bestaat uit 2 groepen. Deze zullen weer worden beoordeeld door alle juryleden. (5 juryleden per groep)

De winnaars en de 2e winnaars van elke groep (4 dj’s) gaan dan naar de 3e ronde, oftewel, de finale. (10 juryleden)

Eisen:
- mixen niet langer dan 60 minuten
- mixen ge-encodeerd op VBR (--alt-preset standard)
- stijl: niet belangrijk (ik verwacht dus een professionele houding van de jury)
- juryleden geven bij elke mix in 5 zinnen aan wat er goed of slecht was.
- Mixen worden voor (!) 1 maart ingeleverd. Ben je te laat, jammer dan, genoeg tijd gehad.
- Juryleden hebben dan 1 week om ronde 1 te beoordelen. Daarna 1 week om ronde 2 te beoordelen, en vervolgens de finale 1 week de tijd. Dan heb ik nog 1 week de tijd om de uitslagen op papier te zetten en om de laatste dingen te regelen (misschien dus ook weer een broadcast op TAW) dus 1 april is de uitslag klaar...
Blik
nondeju, dit word gewoon een project

tijd voor een sticky

(als ik bijv. de openingspost moet wijzigen ofzoiets dergelijks stuur maar even een PM)

oh ja, ik had graag willen jureren, maar ik zit sinds kort op kamers en heb op dit moment nog geen internet, dus ik denk niet dat ik genoeg tijd heb om alles te luisteren en tot een goed oordeel te komen
Switch
thx Blik :)
Switch
volgens mij weten ze niet dat deze thread nu bovenaan staat :)
Muppet
mogen de juryleden die samen een groep beoordelen ook overleggen als ze twijfelen wie er wel of niet doorlaten. Van de 6 sets die ik dan zou moeten beoordelen zou ik dan toch wel een beetje willen overleggen met, in mijn geval, snuggle over de beste binnen de poule

Greetz Muppet

basvh
ik heb ook nog wel wat server ruimte. Helaas niet voor alle mixen. Data transfer is maar 2gb per maand. en er zit ook nog een site op die server, maar die trekt niet zoveel.
raoel
En mijn nummer is......... 377 :rolleyes:

Moeie opzet zo.
Ik kan mijn eigen space wel regelen voor de 2 juryleden die mij moeten beoordelen.
Dan stuur ik Switch wel een PM met de gegevens waar ze die kunnen halen.

Hopen dat er meer mensen zijn die dat kunnen, anders val ik door de mand.... :D
Of dan gaat mijn voorstel niet door.

Lijkt mij iig een goede optie, als je zelf space kunt regelen laat zorg je dat jou juryleden de gegevens krijgen via Switch (of één van de mods? Switch heeft al heel wat geregeld!)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement