|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Moeilijk hoor, 6 mixen beoordelen.
Er zijn er nu sowieso al twee afgevallen....1 oa door een heel vaag einde, andere door geluidskwaliteit en mixkwaliteit.
3 anderen liggen dicht bij elkaar, 1 nog niet goed geluisterd (29) maar dat gebeurt snel.
Best lastig dit....... |
|
|
| TranceFool |
| Wat zijn nou precies de punten waarop beoordeeld wordt? En wordt dat gedaan dmv cijfers? ben wel benieuwd :) |
|
|
| eieregooie |
| Snuggle houdt ons nog een beetje op de hoogte... Leuk! Maar... Hoe zit het met de andere juryleden? Van een aantal juryleden hebben we al een tijdje niks meer gehoord geloof ik... |
|
|
| Switch |
punten: 1 t/m 10, in stappen van 0.5
aandachtspunten: professionaliteit van de rip, goeie overgangen, goeie opbouw/afbouw |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Switch
professionaliteit van de rip |
Sorry hoor maar dit vind ik echt ONZIN!
Een mix moet natuurlijk wel een goede geluidskwaliteit hebben maar om dit nou zo op te namen in de beoordeling :rolleyes:
En ik ben idd ook wel benieuwd of de andere juryleden alles hebben beluisterd want van een aantal mensen hebben we nog niets gehoord |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Sorry hoor maar dit vind ik echt ONZIN! |
Mee eens!!! |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Switch
professionaliteit van de rip |
dus je bent een goede dj als je je eigen set perfect ript?:conf:
leg dat eens uit... |
|
|
| Asperge |
| Ik heb alleen de 4 sets geluisterd die er op tijd opstonden, morgen zal k ze nog eens doornemen en dan mijn oordeel vellen;) |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by TranceFool
En ik ben idd ook wel benieuwd of de andere juryleden alles hebben beluisterd want van een aantal mensen hebben we nog niets gehoord |
Ben ermee bezig :) |
|
|
| Bouma-Bros |
Ik ga vandaag en morgen de 4 sets uit Groep 1 beoordelen (nummers 6, 11, 16 en 21). Zal daarna met Asperge overleggen welke 2 er doorgaan naar de volgende ronde.... :)
Sido
PS Het is dus de bedoeling dat ik op 3 punten ga beoordelen?
* Kwaliteit van de rip :rolleyes:
* Techniek
* Opbouw / Afbouw
??? |
|
|
| SnuggLe |
Sorry maar ik ga deze ronde nog geeeeeeeen punten geven. Dat met al die 0,5-en is ontzettend lastig. Voor mij is het straks (hopelijk) gewoon duidelijk welke 2 wel en welke 4 er niet doorgaan (ja ja, onze poule is lastig met 6 mixen). Vooral ook omdat ik het niet nodig vindt om die twee die doorgaan punten te geven, omdat er kans is dat we ze later nog een keer punten moeten geven. Punten geven is lastig, omdat je ze moet vergelijken met anderen.
Ik geef + en - punten voor veel verschillende zaken.......
Of mag dit niet Switch? Het gaat toch gewoon om het feit welke 2 doorgaan?
Even tussenstand hier in onze poule, naar mijn mening:
1 mix waarvan ik DACHT dat die uit ging vallen, is toch bij nader inzien wel lekker. Er zijn er dus 4 die door kunnen gaan en erg dicht bij elkaar liggen. Totaal niet handig.... |
|
|
| Ding Chavez |
Ben dan wel deelnemer, maar van mij hoeven er ook geen punten gegeven te worden hoor :) Volgens mij werd in het begin gezegd dat de jury gewoon in enkele regels moet aangeven waarom een mix wel of niet goed is en daarom doorgaat, dat lijkt me toch voldoende?
En dat je niks hoort van sommige juryleden maakt dat wat uit? De deadline staat op maandag als je dan wat van ze hoort is het toch goed? :) Ik neem aan dat de juryleden alle mixen wel beluisteren en daar verandert niks door als ze tussendoor hier wat neerzetten. |
|
|
|
|