|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik durf er geld op te zetten dat jullie maybe in andere groepen wel door waren gegaan. Niet om het goed te praten ofzo dat we jullie niet door hebben laten gaan (er moet iemand doorgaan, en anderen weer neit), maar het was ECHT lastig!
Greetz,
SnuggLe |
haha snuggle, we nemen je niks kwalijk hoor :)
Ik was eerlijk gezegd al verrast dat ik het jullie zo moeilijk had gemaakt en in het commentaar kon ik me goed vinden dus...
Ik ben erg benieuwd naar het verloop van de contest, aan de reacties te zien zitten er echt een paar topsets bij, ben benieuwd :D |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, ik heb een heel erg groot idee van 3 nummers. Maar dat zien we dan wel weer of dat zo is. Plus in mijn poule was er iemand die in de tag zijn naam had....dus.
En ja ik ben Jury.
Maar ik ben objectief, en het gaat om de lekkerste mix. Totaal niet om wie het is. |
Jah als de jury objectief is dan maakt het geen kont uit. De argwaan is meestal meer bij de deelnemers die verloren hebben. Je weet wel >> Vriendjespolitiek blah blah blah... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Jah als de jury objectief is dan maakt het geen kont uit. De argwaan is meestal meer bij de deelnemers die verloren hebben. Je weet wel >> Vriendjespolitiek blah blah blah... |
Tsja, dat moeten ze zelf weten. Ik weet zelf dat ik objectief ben.
Het is gewoon jammer als mensen dat soort dingen denken en als juryleden zich laten beinvloeden. Whats the gain?
Edit: Nu net begonnen met nummer 17, begint lekker, lekker funky techno achtig! Wel een aardig setje, funky/techno achtig dus! :)
Had er dus toch meer techno door gemoeten! En ook HIER zit Tao-Tek in btw, niet origineel :p
Kwaliteit is niet helemaal super btw....bass is beetje ed. |
|
|
| eieregooie |
Woei! \o/
Afvallers, bedankt voor de competitie! ;) Als ik dat zo lees was het in sommige poules pretty close en ik heb de indruk dat het niveau erg hoog ligt :) TOP!
Nu weer elf dagen wachten... |
|
|
| SnuggLe |
Bij de weg: Boumabros die Boumabros beoordelen?
Neem aan Sander die Sido beoordeelt of andersom, maar toch. Dat is wel belangenverstrengeling :)
Maar hun kennende zullen ze gewoon objectief blijven. |
|
|
| Switch |
ik heb dat allang besproken met sido of sander, weet effe niet welke :D
hij is professioneel genoeg om daar geen extra punten aan te geven |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Switch
Groep 4
Snuggle:
Mix 9: (Jesse)
Een mix van trance/techtrance naar techno. Een leuke afwisselende
mix die in het begin zeer goed gemixed is. Later sluipen er echte de
foutjes in, met een hele abrupte overgang op 54"40. Het einde is helemaal
niets: van techno ineens naar Airwave. Leuk geprobeerd, maar totaal mislukt.
Een afvaller dus.........
Nummer 9
Goeie set, mixen soms wat minder, alleen het einde breekt de set op. De set bestaat uit hardere platen maar als afsluiter komt er een rank 1 nummer, want erg jammer was.
|
Bedankt voor de kritiek, had zelf het idee dat het op het einde wat beter ging eigenlijk...maar goed, overgang op 54"40: de plaat was op! Vandaar dat het nogal abrupt ging...
En die afsluiter, ach je probeert eens wat nieuws :) het was trouwens Rank 1 - Symsonic ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jesse
Bedankt voor de kritiek, had zelf het idee dat het op het einde wat beter ging eigenlijk...maar goed, overgang op 54"40: de plaat was op! Vandaar dat het nogal abrupt ging...
En die afsluiter, ach je probeert eens wat nieuws :) het was trouwens Rank 1 - Symsonic ;) |
Zie je, ik ben slecht in titels van platen ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Jah als de jury objectief is dan maakt het geen kont uit. De argwaan is meestal meer bij de deelnemers die verloren hebben. Je weet wel >> Vriendjespolitiek blah blah blah... |
Sjonge jonge als je goed bent ga je door als je niet goed bent ga je niet door. |
|
|
| japeman |
| quote: | Originally posted by Switch
Groep 2 (zonder beoordeling van gtrecords)
Nummer 7: (Japeman)
Deze set had de mooiste opening track meteen mijn attention.
Conclusie:
-Track keuze: 8
-Overgangen: 6
-Opbouw: 8 Deze set heeft veel diversiteit hier een daar een klassieker wat erkenning geeft en je niet afhaakt in een set.
Jammer is het dat het tot minuut 40 geweldig is een daarna
wat slordig word. Dan bedoel ik overgangen en het volume dat ineens te hoog word Jammer!
Mijn slot conclusie:
Nummer 27 en 17 gaan door! Succes verder jongens
En de andere twee bedankt voor de inzet |
Haha, vond ik ook, werd een beetje overmoedig, had naderhand ook geen tijd / zin meer om naar 't volume te kijken. Wel jammer overigens dat gtrecords opeens geen zin meer had :( |
|
|
| japeman |
| quote: | Originally posted by Switch
TAW wil de winnaar weer uitzenden! :) |
Nu echt, of gaan ze weer alleen zeggen dat ze 'm gaan uitzenden? :whip: |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Switch
ik heb dat allang besproken met sido of sander, weet effe niet welke :D
hij is professioneel genoeg om daar geen extra punten aan te geven |
Ik denk dat je Sido bedoelt :thepirate |
|
|
|
|