return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 10)
View this Thread in Original format
Switch
hangt van jezelf af
60 mins is ook goed :)
Switch

we hebben dus nog 2 juryleden nodig. desnoods wil ik de 5e groep wil jureren

en dj's, geen geheime tips zo van "ah ik zit in groep 3". :)
Switch
de juryleden weten nu welke sets zij moeten beoordelen, de dj's weten welke nummer ze hebben. dus mix ze :)

webspace wordt nog geregeld, maar daar hebben we genoeg tijd voor nog
TranceFool
Goed bezig Switch!!! :)
vraag me sterk af of ik beetje in een sterke poul zit :p, lijkt wel het wk hierzo :p
ahp2002
gezellige competitie dit.. winnen is belangrijker dan meedoen.. toch? :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Switch
ok dan doen we het zo (en dit wordt niet meer veranderd)

5 groepen (dus incl. mp3) betekent 6 dj's per groep. als we nog 2 extra juryleden kunnen vinden dan komen we op 10. dat betekent dus 2 juryleden per groep. dat nummeren van dj's vind ik in principe ook wel ok.
ik zal nu dus de groepen gaan indelen, dus geef me effe wat tijd. begin maar alvast met mixen zou ik zeggen :)

max tijd is dan wel 60 tot 80 mins, aangezien het maar 6 mixen zijn. kun je in 6 dagen klaar hebben :)

Sorry dat ik nog een opmerking wil maken (ook al wordt het niet verandert), maar HOE doen we het nu precies dan?

Ik zou kiezen voor 10 juryleden, die ieder dus 6 mixen doen ja. De groepen indelen? GEHEEL willekeurig. Ik zou ook die mp3-mixers gewoon door de hele groep heengooien. Een absolute winnaar is toch veel leuker dan 2 groepen? Tis toch veel stoerder als je wint van iedereen?
Ik zou ze dan gewoon verspreiden over de groepen (en niet eens 1tje in iedere groep, gewoon echt totaal willekeurig!).....

Dus ik denk dat het zo is/zou moeten zijn (correct me if i'm wrong):

Ronde 1:
- 5 groepen van 6 sets
- 10 juryleden, dus 2 juryleden per groep
- Beste 2 sets van de groepen gaan door (dus 10 mixen)
- 10 beste mixen worden over 2 groepen verdeeld, ronde 2

Ronde 2:
- 2 groepen van 5 sets (welke set in welke groep: 3x nummer 1 uit vorige ronde, 2x nummer 2 uit vorige ronde in groep 1, 2x nummer 1 en 3x nummer 2 uit vorige rodne in groep 2)
- 10 juryleden, dus 5 juryleden per groep die alles luisteren.
- Beste 2 sets van de groepen gaan door (dus 4 mixen)
- 4 beste mixen gaan door naar ronde 3

Ronde 3:
- 1 groep van 4 sets
- 10 juryleden, die alles luisteren

Probleem hierbij natuurlijk is dat je sommige sets vaker dan 1x hoort......Maar dat hoeft niet uit te maken.
Nadeel is ook met verschillende stijlen. Hoop dat de juryleden zich kunnen afzetten van de stijlen.....en objectief kunnen zijn.

Oh, wie As the Rush comes erindoet krijgt bij mij minpunten :p
Joking :D
Switch
heel goed punt bram, misschien is dit wel zo beter ja
en die rondes was ik al van plan om te gebruiken
Spinnin Jack
Nog even 2 vraagjes...

is er een minimmum en/of maximum aan de bitrate van de mp3 of wordt het VBR(--alt-preset standard)??

En is er al een datum afgesproken??
SnuggLe
quote:

we hebben dus nog 2 juryleden nodig. desnoods wil ik de 5e groep wil jureren

en dj's, geen geheime tips zo van "ah ik zit in groep 3". :)

Dan had je dus eigenlijk niet die nummers erbij moeten zetten slet :)
Gewoon dubbel-blind onderzoek doen, meer valide resultaten :D

Maareh...moet de jury nog met elkaar overleggen waarop we precies gaan letten (uniforme standaarden) of laten we dat aan iedereen zelf over? Maybe wel handig voor de eerste ronde om dat namelijk te doen. Daarna luisteren er toch meer mensen naar iedere mix.

Oh, en ook al zit BasD maybe niet bij mij in de poule, ik wil die wel luisteren, mag dat ook? :)
SnuggLe
quote:
heel goed punt bram, misschien is dit wel zo beter ja
en die rondes was ik al van plan om te gebruiken

Dus nu zitten de mp3mixers er gewoon doorheen?
Wel lachen als die straks allemaal bovenaan staan, dat is wel apart. Moet je die niet kenbaar maken dan? Of hoe staat iedereen daar tegenover?

En schiet op met die mixen :D :D Ik wil wat luisteren!
Zullen we als datum eh...weekend van 14-15 februari afspreken?

Switch
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Nog even 2 vraagjes...

is er een minimmum en/of maximum aan de bitrate van de mp3 of wordt het VBR(--alt-preset standard)??

En is er al een datum afgesproken??

om maar aan de huidige sceneregels te houden, VBR :D
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh, en ook al zit BasD maybe niet bij mij in de poule, ik wil die wel luisteren, mag dat ook? :)

Of ik nou in die poule zit of niet, dat komt goed.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement