|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Asperge
Zo ff de mixjes snel doorgeluisterd, klinkt aardig!
We geven toch gewoon weer cijfers naar aanleiding van aantal criteria als opbouw, mixtechniek, platenkeus, orginaliteit? |
Dat vraag ik me dus ook af. Hoe gaan we precies beoordelen en wat is de deadline van de eerste ronde??? Ik ga de setjes komende week eens beluisteren..... |
|
|
| Magic83 |
" - Mixen worden voor (!) 1 maart ingeleverd. Ben je te laat, jammer dan, genoeg tijd gehad.
- Juryleden hebben dan 1 week om ronde 1 te beoordelen. Daarna 1 week om ronde 2 te beoordelen, en vervolgens de finale 1 week de tijd. Dan heb ik nog 1 week de tijd om de uitslagen op papier te zetten en om de laatste dingen te regelen (misschien dus ook weer een broadcast op TAW) dus 1 april is de uitslag klaar..."
dus :) |
|
|
| Joost008 |
Mijn excuses, heb afgelopen woensdag een sterfgeval in de familie gehad en heb er sindsdien niet meer aangedacht
(mijn nummer was 28 voor de juryleden die mij moesten beoordelen) |
|
|
| basvh |
| heb de mijne niet geupped. Heb me ten eerste al vergist met datum, d8 dat het morgen pas 1 maart was. Vanavond krijg ik hem ook niet meer gemixt want papa zit met wat zakenmensen beneden. Op zijn vroeg pas morgenmiddag begin van avond. Als jullie er nog op zitten te w8 zeg het maar, anders volgende keer beter |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Dat vraag ik me dus ook af. Hoe gaan we precies beoordelen en wat is de deadline van de eerste ronde??? Ik ga de setjes komende week eens beluisteren..... |
Idem.
Tevens weet ik niet hoe t in andere groepen is verlopen, maar groep zes heeft maar 4 mixen binnen.
Ik wil bij deze direct voorstellen de mensen die te laat zijn voor volgend jaar buiten te sluiten, ik had persoonlijk graag meegedaan, maar werd op de reservelijst gezet, vind t nu nogal zuur te moeten zien hoe er mensen zijn die gewoon niets insturen...
Grtz
WooT |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Joost008
Mijn excuses, heb afgelopen woensdag een sterfgeval in de familie gehad en heb er sindsdien niet meer aangedacht
(mijn nummer was 28 voor de juryleden die mij moesten beoordelen) |
Ah kijk ik vroeg het me al af. Gecondoleerd nog en sterkte met verwerken. Nu rest nog de vraag waar contestant nummer 3 is [discovery channel]'teams, you have 5 hours of construction time remaining till midnight'[/discovery channel]
M.a.w. momenteel beoordeeld groep 3 ook slechts 4 mixen (waarvan 1 te lang, 1 een wat brakke opnamekwaliteit heeft (alsof je een tape op mono-mode zit te luisteren in onze bestelbus (met slechte boxen dus) en 2 nogal vaag zijn opgenomen (volgens mijn mediaplayer zijn ze dan een half uur maar in feite duren ze gewoon een uur....laatste kan trouwens ook aan mij liggen :toothless )). |
|
|
| MennoB |
| Mixen mogen toch 80 minuten duren, of was het 60, want ik heb er ook een van 80 minuten.. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by MennoB
Mixen mogen toch 80 minuten duren, of was het 60, want ik heb er ook een van 80 minuten.. |
weet ik eigenlijk ook niet maar ik dacht zelf eigenlijk 60 (ook omdat de 2 andere zo lang duurden). Maar dat maakt ook niet zo heel veel uit, zolang het op 1 cd past heb ik er geen probleem mee :D . |
|
|
| eieregooie |
| t was 80 minuten |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by Switch
Eisen:
- mixen niet langer dan 60 minuten
- mixen ge-encodeerd op VBR (--alt-preset standard)
- stijl: niet belangrijk (ik verwacht dus een professionele houding van de jury)
- juryleden geven bij elke mix in 5 zinnen aan wat er goed of slecht was.
- Mixen worden voor (!) 1 maart ingeleverd. Ben je te laat, jammer dan, genoeg tijd gehad.
- Juryleden hebben dan 1 week om ronde 1 te beoordelen. Daarna 1 week om ronde 2 te beoordelen, en vervolgens de finale 1 week de tijd. Dan heb ik nog 1 week de tijd om de uitslagen op papier te zetten en om de laatste dingen te regelen (misschien dus ook weer een broadcast op TAW) dus 1 april is de uitslag klaar... |
In "mijn" groep zijn er ook al 3 mixen te lang, maar mij maakt het niks uit eigenlijk.
En nog 1 vraag: heb ik goed begrepen dat de 2 juryleden van een groep samen een nummer 1 en een nummer 2 moeten aanwijzen, in onderling overleg dus? En daarnaast dus die 5 regels commentaar op elke mix? |
|
|
| MennoB |
| Switch zei zelf later dat het 80 minuten was omdat de jury leden minder sets hadden om te luisteren, omdat er een groep bij was gekomen, omdat ei zijn titel wilde verdedigen. Heeft hij ook groot gelijk in hoor :) |
|
|
| SnuggLe |
Massive, niet handig dat je in de TAG je naam laat staan, nu ga je sowieso al niet door :p
Mixjes klinken wel lekker.
Weet niet of ik dingen mag zeggen, maar 14 klonk oke, maar dat is ook de enige die ik geluisterd heb. Naast een techno mix (Jippie, niet alleen trens! :p) |
|
|
|
|