return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 25)
View this Thread in Original format
xxl
Ik heb nog geen mix afgeleverd.. Kan het nog ietsjes uitgesteld worden? k vind mijn mix tot nu toe niet goed genoeg om in te leveren....

[Ik maak telkens op 35 min een vaute overgang enzo :nervous: ]
eieregooie
quote:
Originally posted by xxl
Ik heb nog geen mix afgeleverd.. Kan het nog ietsjes uitgesteld worden? k vind mijn mix tot nu toe niet goed genoeg om in te leveren....

[Ik maak telkens op 35 min een vaute overgang enzo :nervous: ]

Ja, dat is dus geen reden om het uit te stellen he, je hebt ruim de tijd gehad... Mijn mix is ook nie perfect, so what? Iedereen maakt weleens een foutje...

En dat mensen hun naam in de tag laten staan vind ik ronduit dom... Waarom denk je dat iedereen een nummer in PM heeft gekregen? Niet om administratieve redenen hoor :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, dat is dus geen reden om het uit te stellen he, je hebt ruim de tijd gehad... Mijn mix is ook nie perfect, so what? Iedereen maakt weleens een foutje...

En dat mensen hun naam in de tag laten staan vind ik ronduit dom... Waarom denk je dat iedereen een nummer in PM heeft gekregen? Niet om administratieve redenen hoor :p

Helemaal mee eens, zowel het 1e als het 2e.
Duh, iedereen maakt foutjes. 'Niet genoeg tijd' is dikke bull...iedereen heeft meer dan een maand tijd gehad.
Dat je het 100x probeerd en dan nog fouten over hebt: pech, maar dan ben je dus gewoon geen goede dj en geen winnaar waardig. Iedereen zou zijn eerste poging in moeten leveren ofzo. anders krijg je van die 'studio mixen'; perfect , maar zonder gevoel(?)

En mensen met hun naam in de Tag (zoals Massive :D) moeten minpunten krijgen ;)
Bouma-Bros
De mixen die te laat worden ge-upload ga ik niet meer jureren. In groep 1 die ik jureer zijn 4 mixen binnengekomen, die ga ik beoordelen, die andere 2 die te laat zijn hebben dus pech.

Sido
japeman
welke nummers (sets) ga je niet jureren?
snitz
quote:
Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens, zowel het 1e als het 2e.
Duh, iedereen maakt foutjes. 'Niet genoeg tijd' is dikke bull...iedereen heeft meer dan een maand tijd gehad.
Dat je het 100x probeerd en dan nog fouten over hebt: pech, maar dan ben je dus gewoon geen goede dj en geen winnaar waardig. Iedereen zou zijn eerste poging in moeten leveren ofzo. anders krijg je van die 'studio mixen'; perfect , maar zonder gevoel(?)

mee eens als je ergens staat te draaien dan kun je toch ok nie de plaat afkappe en zeggen van, uuuuuh jongens ff opnieuw want dit ging helemaal ruk:D
Switch
IK WIL GRAAG DE UITSLAGEN VOOR VOLGENDE MAANDAG BINNEN HEBBEN.
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by japeman
welke nummers (sets) ga je niet jureren?

Nummer 1 en 26 ga ik niet meer jureren.

Nummers 6, 11, 16 en 21 waren op tijd binnen dus 2 daarvan gaan door naar de volgende ronde.
SnuggLe
Mjah, er is nog wel tijd, dus waarom zou je ze NIET beoordelen?
Maar het is natuurlijk een eigen keuze.
Bij mij waren ze alle 5 binnen, dus ik beoordeel ze alle 5 wel. Hoop dat ik alle tijd nog kan vinden om ze allemaal te beoordelen overigens, maar dat komt wel goed. Mijn oordeel tot nu toe komt overeen met die van Muppet.
Bouma-Bros
Ik vind het niet professioneel als je je mix te laat inlevert. Iedereen heeft ruim de tijd gehad om een mix te maken. Ik heb na de deadline van 1 Maart nog 2 dagen gewacht of er extra mixen binnenkwamen maar dat is dus niet het geval. Lullig maar dan ligt het toch echt aan jezelf.

DJ_Massive
quote:
Originally posted by SnuggLe

jaja nu weten t we t wel ;)
total woot
Zit hier met t zelfde probleem als de bouma's, mixen nummer 5 en 15 hebben pech, zijn nu nog niet binnen, dus jammer voor ze.

ps. Nogmaals ik vind t niet alleen getuigen van weinig professionaliteit, maar ook van weinig sociaal gedrag, er zijn nu al 4 mensen die te laat zijn met een mix, dwz dat een reservelijst overbodig was geweest, en dat iedereen die mee had willen doen mee had kunnen doen....:mad: :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement