|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
rofl effe 700 mb uppen :rolleyes:
kijk eens in deze thread effe een aantal pagina's terug, ik heb er een link van Razorlame ingezet, zal iets van de 5e of 6e pagina zijn. |
|
|
| MennoB |
Ja die doet het juist niet bij mij..
Ik heb ook nog wel ergens een mp3 bestand van deze maar dat is maar 56 kbps omdat ik wel een programma heb die hem om kan zetten maar dan max 56 kbps.. |
|
|
| Muppet |
Weet niet wie nummer 24 is, maar dat uploaden van je is verkeerd gegaan-->staat meet 5.24 mb. Lijkt me een beetje weinig;)
Greetz Muppet
edit* was te snel, hij was nog aan het uploaden:)...sorry nummer 24* |
|
|
| basvh |
| moet er nu wel of geen cue sheet bij zitten? |
|
|
| MennoB |
| Je kan in winamp toch bij comments je tracklist zetten ;) |
|
|
| basvh |
| maar een apart cue filetje is niet dus niet persee nodig? |
|
|
| MennoB |
| Ja moet je zelf weten. Ze kunnen later wel vrage naar je cue, misshcien is het beter als de jury niet weet welk nummer er komt. Dan is het ook leuker voor de jury :) |
|
|
| basvh |
| thanks, ik weet genoeg! |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ze kunnen later wel vragen naar je cue, misschien is het beter als de jury niet weet welk nummer er komt. Dan is het ook leuker voor de jury :) |
Dit klopt zeker er zijn wel wat tunes die ik wil weten :D Ik heb trouwens weer een set van iemand van wie ik denk dat ie is. Technooo! |
|
|
| MennoB |
Mensen en de rest!!
Ik heb hem eindelijk 192 kbps gekregen, met heel wat omweggentjes :)
Dus ik heb hem net geupload en moge de beste winnen :D |
|
|
| Jesse |
Ik kan een upload niet resumen ...
EDIT: het is al gelukt met een ander FTP programma :) |
|
|
| Asperge |
Zo ff de mixjes snel doorgeluisterd, klinkt aardig!
We geven toch gewoon weer cijfers naar aanleiding van aantal criteria als opbouw, mixtechniek, platenkeus, orginaliteit? |
|
|
|
|