|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| Zo dat is wel een erg netjes schema switch! Topwerk! En net zoals bij de vorige contest moet genre niet uitmaken(dus gewoon zo objectief mogelijk blijven). Ik heb er zin in! Laat die mixen maar komen:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Muppet
mogen de juryleden die samen een groep beoordelen ook overleggen als ze twijfelen wie er wel of niet doorlaten. Van de 6 sets die ik dan zou moeten beoordelen zou ik dan toch wel een beetje willen overleggen met, in mijn geval, snuggle over de beste binnen de poule
Greetz Muppet |
Tuurlijk mag dat, vind ik! Ik ga in ieder geval wel met jou overleggen :D
He Muppet, we moeten effe wat aan teambuilding gaan doen ja :D En netzoals Idols, mensen dik afkraken :D :D :D
Maareh..die eerste week 6 mixen wordt maybe moeilijk, maar i will figure something out :) Effe wat cd's branden...
Verder trouwens nu even NewWave/Optimus/Magrec aankijken: de vorige winnaar zou op Addiction draaien. Niet gebeurt vanwege een aantal redenen, begrijpelijk, maar is het nu maybe mogelijk dat de vorige winnaar van de contest back2back gaat draaien met de nieuwe winnaar? :)
En RV, kan de winnaar niet zijn setje een keer op Basicbeats gooien? Zou vet cool zijn namelijk :) |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tuurlijk mag dat, vind ik! Ik ga in ieder geval wel met jou overleggen :D
He Muppet, we moeten effe wat aan teambuilding gaan doen ja :D En netzoals Idols, mensen dik afkraken :D :D :D
Maareh..die eerste week 6 mixen wordt maybe moeilijk, maar i will figure something out :) Effe wat cd's branden...
|
ga je dan ook zo'n botox koppie trekken als dat blonde wijf? :P
1 mix per dag hou je nog 1 dag over. wat is 1 uur nou op een dag? je hebt genoeg tijd omdat je nog studentpikkie bent :P |
|
|
| dj_spare |
| goed georganiseerd mensen... ik ga zeker mijn uiterste best doen!! |
|
|
| snitz |
aangezien er bij de vorige contest een aantal leden uitvielen, zou ik me hierbij graag als reserve aanmelden. Laat dit dan aub weten, ik zal dan mijn mixje wel inzenden. Wanneer dit niet het geval is dan is dat geen probleem. Iedereen suc6 en dat de beste mag winnen:D
groeten, en alvast bedankt,
snitz |
|
|
| Supreme Theory |
| Pleur mij ook maar op de reservebank!!! |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik moet het met MAGREC eens worden over een groepswinnaar :eyes: !?
Dat lukt ons nooit :p ;) . Nee komt goed. Als het MOGELIJK is zou ik wel iets meer beoordelingstijd willen zodat je elke mix 2 keer kunt beoordelen maar alst niet anders kan dan zei dat zo :) . |
|
|
| Switch |
| ok goed nieuws: ik heb webruimte (100 mbit .uk) kunnen bemachtigen. ik moet nog eerst effe accounts aanmaken en access priviledges en dan zal ik iedereen de info geven.... |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Switch
ok goed nieuws: ik heb webruimte (100 mbit .uk) kunnen bemachtigen. ik moet nog eerst effe accounts aanmaken en access priviledges en dan zal ik iedereen de info geven.... |
GOED BEZIG :p En mooi werk man tot nu toe  |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Switch
ga je dan ook zo'n botox koppie trekken als dat blonde wijf? :P
1 mix per dag hou je nog 1 dag over. wat is 1 uur nou op een dag? je hebt genoeg tijd omdat je nog studentpikkie bent :P |
Ga weg bitch, ik ben aan het afstuderen, en dat is 40 uur per week werken :) Ga eens werk zoeken man :p ;) (Joking) |
|
|
| Bouma-Bros |
Ben een paar dagen niet online geweest, maar dit ziet ziet er netjes uit gasten!
Sander draait overigens met Vinyl/CDR.
Sido |
|
|
|
|