|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat zou cool zijn :)
Worden wel veeeel mixjes ineens. Dat kan je toch noooooooooit jureren als je 100 mixen hebt :S |
Misschien moet het dan onderverdeeld worden in stijlen.... Dan wil ik de Hardstyle wel jureren. :p
Sido |
|
|
| Spinnin Jack |
| Ik wil ook weer een mixie maken...das altijd leuk om te doen |
|
|
| gtrecords |
| Dan doe ik de trance en progressive!!!! |
|
|
| Switch |
| we kunnen het natuurlijk ook onderverdelen in source. dus 1 groep vinyl/cd mixen, 1 groep mp3 mixen |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by gtrecords
Dan doe ik de trance en progressive!!!! |
Dan help ik je wel mee!!!!
al hoewel ik weinoig progressive luister ik beter trance/hardtrance kan beoordelen |
|
|
| TranceFool |
Het wordt tijd dat ik ook eens een mixje ga opnemen :)
Ik wil dus ook wel mee doen! |
|
|
| Bailey |
| Count me in. Heb net decks, dus ben wel benieuwd hoe mijn draaikunsten worden beoordeeld... |
|
|
| moogwai |
Voor jureren heb ik geen tijd, maar de interessantse mixen wil ik zeker wel eens checken!
| quote: | Originally posted by Switch
we kunnen het natuurlijk ook onderverdelen in source. dus 1 groep vinyl/cd mixen, 1 groep mp3 mixen |
Bedoelen we dan wel een real-time MP3 mixje?? Anders kan ik ook wel wat opsturen en dan is het oneerlijke concurrentie t.g.o de real-time mixen :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Laat ik dit keer ook maar eens mee doen..ben benieuwd!
|
geld voor mij hetzelfde! eens moet de eerste keer zijn :toocool: |
|
|
| Joost008 |
Wil ook wel es keer wat proberen ben net begonnen met draaien en klint nog voor geen kont maar ach.....we zien wel :D
Maaruh op welke termijn is dat dan ongeveer aangezien ik aankomende week tentamens heb en dus totaal geen tijd... |
|
|
| Wilkman |
Zet mij ook maar vast op de lijst. Animo is wel erg groot deze keer, wordt nog een hele kluif voor de jury...
cheers
Wilco |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Joost008
Maaruh op welke termijn is dat dan ongeveer aangezien ik aankomende week tentamens heb en dus totaal geen tijd... |
leeezzzuuuhhhh!!! :p ;)
| quote: | Originally posted by Switch
ok laten we inschrijfdatum op 1 februari zetten
inleverdatum van de mixen maximaal 1 maart. en dan hebben de juryleden 2 weken de tijd om te jureren. ok?
eisen voor de mix is:
tussen de 60 en 80 minuten
maakt niet uit welke genre (ook country )
er moet wel een cue bij gemaakt worden |
|
|
|
|
|