|
Nederland in Euro 2004!!!!
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
jaja, de grote TA poule voor het EK.
Hier kan excel bestand downloaden, invullen en terugsturen naar mij of naar harmen :)
Vul de uitslagen van alle wedstrijden, poule-eindstand en de finales in.
Zet wel je naam er bij anders weten we niet van wie die is.
Andere keer komen de regels, ben nu te lui :)
SUCCES!!! |
|
|
| eieregooie |
| Ok, kijken of ik dit goed kan verliezen :p |
|
|
| TranceFool |
Ik ga zeker meedoen, wacht alleen nog wel ff met invullen, leuk initiatief :)
Tot wanneer kan ik meedoen? |
|
|
| Jappio |
| wat is de deadline? moet nog ff wat meer weten over alle teams :D |
|
|
| New Wave |
2 dagen voordat het EK begint moet het binnen zijn.
Je mag maar 1 keer iets insturen want ik print het meteen uit. Straks gaat iedereen nog snel een voorspelling veranderen en dan hebben we wellicht geen tijd meer om de wedstrijden zelf te zien.
En ga nou niet alles de laatste dag opsturen want dan wordt het voor ons veel te druk :) |
|
|
| Ferry 0 |
| Waah vet ik doe zeker mee zal hem morgen even vullen (Y) |
|
|
| Optimus |
| moet je de mensen wel erbij vertellen waar je het naartoe moet sturen nerd:p |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Optimus
moet je de mensen wel erbij vertellen waar je het naartoe moet sturen nerd:p |
| quote: | Originally posted by Ne Wave
invullen en terugsturen naar mij of naar harmen |
Ik zeg niets.....
:stongue: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik zeg niets.....
:stongue: |
Hoe wil jij een Excell-file versturen via pm? |
|
|
| Optimus |
| Bij Cosmic kan het blijkbaar:p:rolleyes: |
|
|
| Dj Lex |
| Ik doe ook meeeee!!!:eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool: :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :stongue: :eyes: |
|
|
| Blik |
Ik doe ook zeker mee, met het laatste EK was ik de beste van onze vriendengroep dus ik geef mezelf wel kansen
wat krijgt de winnaar :D
(een e-mailadres zou zeker makkelijk zijn...) |
|
|
|
|