|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| @win |
Meeting???
Iedereen staat toch wel bij Sasha, mits de timetable het toelaat ;) Nu-NRG uber alles!! :o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by @win
Meeting???
Iedereen staat toch wel bij Sasha, mits de timetable het toelaat ;) Nu-NRG uber alles!! :o |
Waarom zijn alle trancers ineens bij Sasha te vinden? Blijf nou maar lekker bij jullie trance :p
Nee maar serieus, waarom wel op een festival, maar niet zondag in de Panama? Drempel dan toch iets te hoog ofzo, omdat je op een festival nog weg kan en meer leuke dingen hebt? |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waarom zijn alle trancers ineens bij Sasha te vinden? Blijf nou maar lekker bij jullie trance :p
Nee maar serieus, waarom wel op een festival, maar niet zondag in de Panama? Drempel dan toch iets te hoog ofzo, omdat je op een festival nog weg kan en meer leuke dingen hebt? |
Omdat sommige mensen wel vroeg op het werk moeten zitten op maandagochtend :p |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waarom zijn alle trancers ineens bij Sasha te vinden? Blijf nou maar lekker bij jullie trance :p
Nee maar serieus, waarom wel op een festival, maar niet zondag in de Panama? Drempel dan toch iets te hoog ofzo, omdat je op een festival nog weg kan en meer leuke dingen hebt? |
Nou nee niet zozeer omdat de drempel te hoog is, maar ik ben en blijf een trancer die ook van prog houdt ;) De afwisseling op een festival is juist zo leuk :) Ik kom op Dance Valley gewoon voor een aantal trance djs, maar daarnaast wil ik ook zeker Sasha checken en wie weet is die progtent wel zo gezellig ;) Eerst de timetable afwachten! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waarom zijn alle trancers ineens bij Sasha te vinden? Blijf nou maar lekker bij jullie trance :p
|
Niet zo generaliseren he.....ik zal zeker niet te vinden zijn bij boring Sasha.....:p :clown: |
|
|
| nwopper |
| Kijk, ik ga niet speciaal een kaartje kopen om Sasha te zien, maar als Sasha te zien is met vele andere artiesten en je hebt een kaartje dus vrij toegang tot vanalles en nog wat, dan is de drempel een stuk lager....:D |
|
|
| Tim81 |
Voor mij geldt hetzelfde (of eigenlijk het omgekeerde)! Ondanks namen als Deep Dish, Satoshi Tomiie, Nic Fanciulli & Behrouz, Sasha, Steve Lawler, Hernan Cattaneo en James Zabiela zal ik tijdens Dance Valley ook echt wel wat DJ's checken waar ik normaal gesproken niet op een avond speciaal voor naar een club zou gaan!
Ik ben trouwens ook wel erg benieuwd naar de timetable! Hoop niet dat Sasha zaterdag de Renaissance afsluit en dan Deep Dish de Main... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Tim81 ..zal ik tijdens Dance Valley ook echt wel wat DJ's checken waar ik normaal gesproken niet op een avond speciaal voor naar een club zou gaan!
|
Shinedoe!
Gewoon doen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Shinedoe!
Gewoon doen :p |
Zeker doen! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by @win
Nou nee niet zozeer omdat de drempel te hoog is, maar ik ben en blijf een trancer die ook van prog houdt ;) De afwisseling op een festival is juist zo leuk :) Ik kom op Dance Valley gewoon voor een aantal trance djs, maar daarnaast wil ik ook zeker Sasha checken en wie weet is die progtent wel zo gezellig ;) Eerst de timetable afwachten! |
Reken maar op Primtime...
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Niet zo generaliseren he.....ik zal zeker niet te vinden zijn bij boring Sasha.....:p :clown: |
Je bent zelf boring.
Ik ga ook zeker andere DJ's checken. Zo wil ik Derreck May en Kevin Saunderson wel zin, netzoals Villalobos en Shinedoe.
Anderen op mijn lijstje: Lucca, Steve Lawrer, Infusion Live (is echt supervet, aanrader voor iedereen hier!) en maybe een 2nd chance voor Cattaneo :)
De main vind ik echt bagger btw... das jammer, omdat het daar altijd goed vertoeven is. Cox is meestal leuk op de main, maar nu draait hij daar niet meer, jammer. |
|
|
| basd |
| quote: | | Originally posted by SnuggLe Derreck May |
Het is Derrick :)
Verwacht slecht mixwerk en redelijke plaatjes. De man heeft volgens mij een ego zo groot als heel Detroit. Brr.
Lucca is natuurlijk altijd okee, lekker dansbaar (al heeft ook zij wel eens wat last van het minimal-virus) en technisch goed. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
De main vind ik echt bagger btw... das jammer, omdat het daar altijd goed vertoeven is. Cox is meestal leuk op de main, maar nu draait hij daar niet meer, jammer. |
Vrijdag draaien Cox en Sasha op de main, maar dan is het natuurlijk lang niet zo druk... Zaterdagmiddag in het zonnetje vind ik Deep Dish en Nic Fanciulli trouwens helemaal geen verkeerde opties op de Main hoor! :toocool:
PS. Tweede kans voor Cattaneo!? Tweede kans voor jezelf zal je bedoelen! Onze Argentijnse vriend draaide meesterlijk tijdens Earth hoor!! ;) |
|
|
|
|