|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Vrijdag draaien Cox en Sasha op de main, maar dan is het natuurlijk lang niet zo druk... Zaterdagmiddag in het zonnetje vind ik Deep Dish en Nic Fanciulli trouwens helemaal geen verkeerde opties op de Main hoor! :toocool:
PS. Tweede kans voor Cattaneo!? Tweede kans voor jezelf zal je bedoelen! Onze Argentijnse vriend draaide meesterlijk tijdens Earth hoor!! ;) |
Ik hou niet van dat trancy gepingel ;) Diep en duister moet het zijn, a la Satoschi Tommiie.
Maar wat ik me ook al afvroeg op het terras van de Panama (waar je ook bij zat): hoe rustig wordt het in hemelsnaam in sommige tenten? Seriously! Want zoveel mensen zitten er niet op de camping. Oke, de Hardhouse is dicht, maar verder? Je laat een Sasha niet voor 10 man en een paardekop draaien......... |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar wat ik me ook al afvroeg op het terras van de Panama (waar je ook bij zat): hoe rustig wordt het in hemelsnaam in sommige tenten? Seriously! Want zoveel mensen zitten er niet op de camping. Oke, de Hardhouse is dicht, maar verder? Je laat een Sasha niet voor 10 man en een paardekop draaien......... |
HQ is gewoon geopend hoor vrijdag (helaas, dus toch misschien een paar mafkezen op de camping ;))
Daarentegen zijn op zaterdag de Global Stage, Armada Stage, Concept,
Circo Loco en Psychadelic Trance gesloten. Dat scheelt dus wel iets, maar het zal inderdaad niet zo druk zijn als de dag erna! |
|
|
| eieregooie |
| Nee Sasha in een tent is ook geen optie met mooi weer... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik hou niet van dat trancy gepingel ;) Diep en duister moet het zijn, a la Satoschi Tommiie.
|
Ik weet niet waar jij was op earth maar als er nog 1 dj "fokking" diep en duister draait dan is het hernan wel... |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik weet niet waar jij was op earth maar als er nog 1 dj "fokking" diep en duister draait dan is het hernan wel... |
Brummie heeft toch een heel andere kijk op de zaak dan de meesten hier, is al vaker gebleken (ie iedereen uit zijn dak behalve Snuggie) :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik weet niet waar jij was op earth maar als er nog 1 dj "fokking" diep en duister draait dan is het hernan wel... |
Nou, daar denk ik toch echt wel anders over. Ook als ik die shows van hernan hoor, vind ik dat zeker niet duister en diep. Het blijft redelijk aan de oppervlakte. Het kan mijn zeker niet bekoren.
Enneh..david, optyfen hier, je zit op vakantie, dus laat het forum nou lekker het forum zijn. Oftewel: Waar was je met Extrema en Sasha?!
:p :p :p |
|
|
| Tim81 |
De timetable van vrijdag is bekend gemaakt op de website van Dance Valley, ziet er aardig gunstig uit!
Later kan hij wel geknipt en geplakt worden van Partyflock of zo (geen zin om over te typen). Hier enkele interessante namen:
14.00-16.00 Christopher Lawrence (Main)
16.00-18.00 Behrouz & Fanciulli (Renaissance)
18.00-20.00 Sasha (Main)
18.00-21.00 Deep Dish (Renaissance)
21.00-23.00 Satoshi Tommiie (Renaissance)
22.00-00.00 Carl Cox (Main)
Wordt dus lekker heen en weer pendelen tussen Main en Renaissance! Zal op zaterdag niet veel anders zijn denk ik...
:toocool: |
|
|
| Nientje |
| En anders ben je gewoon zo erg op vakantie dat je alles mist :( voor alle mensen die gaan, please make a good report :D |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Enneh..david, optyfen hier, je zit op vakantie, dus laat het forum nou lekker het forum zijn. Oftewel: Waar was je met Extrema en Sasha?!
:p :p :p |
Ik ben weer terug ;) Volgende meeting maar ff knuppelen :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Ik ben weer terug ;) Volgende meeting maar ff knuppelen :D |
:p :p
Doe je best! :D
Waarom stuurde je niets terug op de SMS van Tim? ;)
Anyway, heb ZIN in Dance Valley! |
|
|
| jp |
 |
|
|
| basvh |
denk dat ze de main tot de helft doen, dus tm die toren.
HQ verhuizen ze denk ik naar een tent
Timetable vrijdag zeer relaxed 2 uur cox, 3 uur deep dish, 3 uur preach & kay, Nu moet ik echt meer mensen overhalen die willen camperen |
|
|
|
|