|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| Hmm.. begin te twijfelen. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
Hmm.. begin te twijfelen. |
Niet zeuren gewoon komen :tongue2 |
|
|
| @win |
| Whaha, de letters op mijn kaartje beginnen zowat te vervagen. Ik heb dat ding ook al in huis sinds maart :p |
|
|
| SnuggLe |
En BasD heeft ook een kaartje! :D
Jippie, gezellig! |
|
|
| Tim81 |
| Voor mijn vakantie 'Dance Valley - The Book' besteld via Marktplaats, voor slechts 15 euro! Dus de komende weken deze bijna 250 pagina's vol geschiedenis, mooie verhalen en prachtige foto's maar doorbladeren voor een optimale voorbereiding!!! |
|
|
| Kaidreas |
| ik heb een koelbox gekocht... ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor :cool: |
|
|
| HiGH_NrG |
Gister nog een soort van documentaire gezien over Dancevalley op AT5, waarbij allemaal Nederlandse DJ's aan het woord kwamen over Dancevalley en de perikelen eromheen. Leuk om te zien wat ze allemaal te vertellen hadden over HET festival...
Krijg er zin in! :D |
|
|
| DJ_Release |
| any news on the saturday time schedules?? :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik heb een koelbox gekocht... ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor :cool: |
Ik neem aan dat je op de camping staat dan....want het festivalterein kom je toch niet op met een koelbox... |
|
|
| nwopper |
| Veronica gaat live uitzenden vanuit Dansvallei. Zo zag ik op tv |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Gister nog een soort van documentaire gezien over Dancevalley op AT5, waarbij allemaal Nederlandse DJ's aan het woord kwamen over Dancevalley en de perikelen eromheen. Leuk om te zien wat ze allemaal te vertellen hadden over HET festival...
Krijg er zin in! :D |
Zo kom je mekaar nooit tegen, en zo drie keer in een week of vijf.
Heb er toch ook wel zin in.. Lekker beetje rondhoppen en mensen in de progressive-tent vervelen met mijn commentaar.
Alleen Shinedoe en Hertz live zijn moetjes, verder misschien eens kijken of Derrick May echt zo'n arrogante, slecht mixende reetveter is als iedereen zegt. Afgezien daarvan zien we het wel weer.. |
|
|
|
|