return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 34)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Hmmm... Ik vraag me af of UDC net zo sociaal is als Monumental om gratis poncho's uit te delen als het regent...

3 jaar geleden deden ze dat wel, maarja ik was toen inmiddels al zo nat van het voetballen dat een poncho geen zin meer had hahaha wat een geweldige DV was dat toch.. :tongue2
BaRTeZ
103 Teletekst vr 05 aug
Podia Dance Valley dicht door regen

VELSEN Vanwege het slechte weer heeft
de organisatie van Dance Valley het
programma aangepast.Op het terrein op
recreatiegebied Spaarnwoude staat zo'n
vijf centimeter water.De buitenpodia
zijn daarom gesloten.

De artiesten die er zouden optreden,
zijn naar huis gestuurd.Het festival
begon vanmiddag aan zijn elfde editie.
Voor het eerst is het een meerdaags
evenement.De organisatie verwacht zo'n
60.000 bezoekers.

In 2001 waren er ook problemen op het
dance-festival.Toen raakten tientallen
bezoekers in de regen onderkoeld en was
het vervoer slecht geregeld.
volgende nieuws financieel sport

:mad:
HiGH_NrG
Dus en mijn poncho en mijn regenlaarzen mee! :eek:
HBtje
Dan ben je opeens kei hard genaaid door UDC. Betaal je 80 euro of wat voor een kaartje, wordt opeens het hoofdpodium gesloten met de grote namen, en is er overal water overlast... Lekker feestje dan....
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by HBtje
Dan ben je opeens kei hard genaaid door UDC. Betaal je 80 euro of wat voor een kaartje, wordt opeens het hoofdpodium gesloten met de grote namen, en is er overal water overlast... Lekker feestje dan....

Dat is ook iets waar UDC niets aan kan doen natuurlijk...
HBtje
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Dat is ook iets waar UDC niets aan kan doen natuurlijk...

dit weer zag je al een week aankomen, dus bouw dan gewoon een grote tent voor het hoofdpodium...

:rolleyes:
basvh
quote:
dit weer zag je al een week aankomen, dus bouw dan gewoon een grote tent voor het hoofdpodium...

hallo ben jij nu echt helemaal zn klote duitser geworden??

Als er iets veranderlijk is dan is het wel het weer hier in nederland. Als de wind 1 dag eerder draait dan had het 30 graden kunnen zijn bij wijze van spreken. Komt er nog eens bij dat statistisch gezien het eerste weekend van augustus het mooise weekend van het jaar is. dus don't blame udc blame the weather gods.
SnuggLe
quote:

Eeen grote tent? LOL, hoe groot wil je hem hebben??????
Even een tent voor de main.
Man, je bent nog dommer dan ik dacht dat je was.
HardKiller
quote:

Er staat nu op teletekst dat de namen van de buitenpodia in de tenten gaan draaien, leek me ook al erg vreemd dat die naar huis gestuurd werden :conf:
Original
Kan niet uit dat ene bericht opmaken wat er nou MORGEN gaat gebeuren...

basvh
ben benieuwd hoe het nu in de tenten er aan toe gaat. aardig los denk ik.

ben ook benieuwd hoe het camping terrein er nu bij ligt :nervous:
basvh
ben benieuwd hoe het nu in de tenten er aan toe gaat. aardig los denk ik.

ben ook benieuwd hoe het camping terrein er nu bij ligt :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
Privacy Statement