|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| emre |
| Of een hele grote tent met DJ Lex Boekweit die zijn spullen meeneemt :cool: |
|
|
| Phortje |
| is die thank god it's friday indoor of outdoor? :p |
|
|
| jp |
| Dance Valley gaat niet uitverkocht raken dit jaar... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by jp
Dance Valley gaat niet uitverkocht raken dit jaar... |
Da's mooi want dan kom ik misschien nog goedkoop aan een kaartje. Wil best effe langshoppen maar niet voor 62,50. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Dance Valley gaat niet uitverkocht raken dit jaar... |
camping denk ik niet, maar als het de laatste week voor dance valley mooi weer wordt zou het best eens heeeel hard kunnen gaan |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Da's mooi want dan kom ik misschien nog goedkoop aan een kaartje. Wil best effe langshoppen maar niet voor 62,50. |
Renske verkoopt haar kaartje, 50 euro... |
|
|
| Tim81 |
| Haha, ideaal! Trouwens niet duur... voor topkwaliteit! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Renske verkoopt haar kaartje, 50 euro... |
Ik zal er eens over denken. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ik zal er eens over denken. |
Kaartje is snel weg denk ik. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kaartje is snel weg denk ik. |
Dan moet er tegen die tijd vast nog wel iemand anders van af..
Zo niet, dan ga ik lekker wat anders doen dat weekend. |
|
|
| nwopper |
Ik ga zometeen mijn kaartje kopen :D
Weliswaar belachelijk duur en zeer schadelijk voor mijn portamonnee maar ik heb er gewoon veel zin in! (bovendien heb ik mijn geld voor Zurich al bijelkaar gespaard) |
|
|
|
|