|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ik zie je bij de uitgang wel weer :p |
Nah, het is een richtlijn :D
Jij wilde toch niets speciaals zien? ;) Nah, ik kijk ook verder wel wat en hoe. Ik wil zoveel zien, maar ik ga me gewoon bezatten & wat jointjes roken, en dan kmoen we wel ergens :D Ik vermaak me wel :D |
|
|
| basd |
| Alleen Lucca, Hertz en Liebing (eventjes).. |
|
|
| emma |
@win
BasD
DJ_MDMA
dj_pdv
DJ_Release
Eieregooie
Evil_E
Emre
Emma
Frank-HH
Frank
Franzelare (2 dagen met cam)
Freezel + 3 Aussies
High NRG
JP
Lex
Magik54
Moondog
NetX + Manu
Nwopper
Original + Remix
Partyhardy
Phortje + TOTA (Canada)
Roger
sndh
SnuggLe+ Anke
Three O Three
Tijs08
Tim81 + Boukhari
UNIT-er |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by emma
@win
BasD
Cresto
DJ_MDMA
dj_pdv
DJ_Release
Eieregooie
Evil_E
Emre
Emma
Frank-HH
Frank
Franzelare (2 dagen met cam)
Freezel + 3 Aussies
High NRG
JP
Kaidreas
Lex
Magik54
Moondog
NetX + Manu
Nwopper
Original + Remix
Partyhardy
Phortje + TOTA (Canada)
Roger
sndh
SnuggLe+ Anke
Three O Three
Tijs08
Tim81 + Boukhari
UNIT-er |
|
|
|
| Switch |
| hmm twijfel nog steeds, weinig geld atm en ik heb deze maand ook nog vakantie dus geen inkomsten :/ |
|
|
| Human |
Vr.
14.00 Jamie Anderson
(14.30 Marcus James)
16.00 Behrouz & Fanciulli
16.45 Jesper Dahlback
18.00 Deep Dish
21.00 Satoshi Tomeii
(21.45 Agoria)
Za.
10.00 Dj Vibe
11.00 Fabrizio
12.00 Locodice
12.30 Steve Lawler
(13.00 Clive Henry)
14.30 Sasha
(15.30 Luciano)
17.00 James Zabiela
(17.30 Alexander Kowalski) (18.00 Steve Bug)
18.00 Ritchie Hawtin & Ricardo Villalobos
(19.00 Infusion)
20.00 Hernan Cattaneo
(20.30 Tiefschwarz) |
|
|
| eieregooie |
| okeej, ik ben er definitief bij :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Weervoorspelling is nog niet echt denderend.....:( |
|
|
| DJ_Release |
weather
doesnt look like a great weekend to party but who cares as long as the music doesn't stop :cool: |
|
|
| Miek |
gisteren kaartje gekocht zin!!!
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik met de auto of het OV gaat.
Maar volgens mij is het altijd file daar, dus dan toch maar het OV. |
|
|
| Evil_E |
| File ook aanwezig als je gewoon voor de drukte probeert te komen of is dat onmogelijk :) |
|
|
| SnuggLe |
Oh, ik vier mijn 25ste verjaardag op DV en jullie zijn allemaal uitgenodigd :p
Cadeautips Heren: Bier + een jointje gaat er altijd in!
Cadeautips Dames: Opstellen in rijen van 3...!
Je hoeft je zwembroek niet mee te nemen en je wordt niet thuisgebracht! |
|
|
|
|