|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Lytchix |
| quote: | Originally posted by choukri
Yeah, we are from France and very pleased to visit The Netherlands again. |
...and to meet SnuggLe! :D
;) |
|
|
| choukri |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
When i met french TA's at parties, they were boring. |
lol, I never met you ;)
Hope to meet you saturday ;) |
|
|
| Phortje |
| Oh neu! Zeh French, Zey are comiing! |
|
|
| Tim81 |
Het is hier momenteel perfect weer, maar Teletekst is niet erg positief over komend weekend: veel buien :( ! Maar op weer.nl en de website van het KNMI zijn ze over zaterdag iets positiever...
Maar ik laat mijn partymood niet verpesten door een buitje, want ik heb zinnnnnnn: Wake up in the Valley!!! |
|
|
| Passiva |
| I've got 2 weekendtickets left! PM me for details :) |
|
|
| basd |
Effe tussendoor, Stella Nutella is wel echt de meest briljante naam die ik ooit voor een DJ heb gehoord..
Als ik later groot ben ga ik mezelf ook DJ Paashaas Pindakaas noemen denk ik :p
En die muziek op haar website klinkt ook nog niet eens heel verkeerd.. Misschien maar even kijkje nemen aangezien DV toch al in het teken gaat staan van mijn horizon verbreden (afgezien van de gezelligheid).. www.stellanutella.com |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Lytchix
...and to meet SnuggLe! :D
;) |
Come and get me! :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Tim81
Het is hier momenteel perfect weer, maar Teletekst is niet erg positief over komend weekend: veel buien :( ! Maar op weer.nl en de website van het KNMI zijn ze over zaterdag iets positiever...
Maar ik laat mijn partymood niet verpesten door een buitje, want ik heb zinnnnnnn: Wake up in the Valley!!! |
Ik heb mijn poncho al klaar liggen! Kom maar op met die buien! |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb even door het forum gespit maar kan het niet vinden. Als je met de auto gaat was er toch altijd een klein durp waar je beter je auto neer kan zetten om de rest met de bus te gaan? Hoe heette dat ook alweer, dacht dat Remy hier vorig jaar mee aan kwam zetten? Thanx :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik heb even door het forum gespit maar kan het niet vinden. Als je met de auto gaat was er toch altijd een klein durp waar je beter je auto neer kan zetten om de rest met de bus te gaan? Hoe heette dat ook alweer, dacht dat Remy hier vorig jaar mee aan kwam zetten? Thanx :) |
Velsen denk ik, of Velserbroek. Dat ligt daar in de buurt...
En ik ben het trouwens niet mee eens dat ik als meetingpoint wordt gebruikt! :mad: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
En ik ben het trouwens niet mee eens dat ik als meetingpoint wordt gebruikt! :mad: |
:D |
|
|
| jp |
| Goh het is morgen al :D |
|
|
|
|