|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Meen je niet! gaan ze nu zelfs voor DV met kaarten strooien. Ik haat UDC echt, weet nog wel een 4 Elements in de Ahoy, was ik zowat de enige die normaal een kaartje had gekocht. Anywayz relaxt voor jullie natuurlijk maar ik lees al op meerdere boards dat mensen tickets thuis gestuurd kregen/krijgen... |
|
|
| Miek |
| vriendin van net op MSN "Jaaaa ik heb kaartjes gekregen voor DV" nog weekend kaartjes ook. Zat helemaal geen brief bij of wat dan ook, ze heeft dus ook geen idee waar ze ze gewonnen heeft. |
|
|
| djcresto |
| welke route nemen we best als we uit België komen? En zijn er ergens werken waarmee we rekening moeten houden? |
|
|
| Original |
ja gvd hier om me heen wint ook iedereen die weekend kaarten. :whip:
belachelijk!:mad:
*maar dat gaat de party-mood niet drukken.:D |
|
|
| TranceFool |
Tja ik vind het ook erg lullig voor de mensen die een duur kaartje gekocht hebben....
Maar goed, denk niet dat ik er 1 seconde minder lol aan zal beleven :D . Vraag me af hoeveel kaarten UDC heeft weggegeven, ik denk dat als de weersvoorspellingen beter waren voor het weekend het niet eens nodig had geweest om de laatste kaarten weg te geven, want veel mensen beslissen toch op het laatste moment. |
|
|
| Phortje |
| waarom win ik nou nooit kaartjes? :p |
|
|
| Tim81 |
Zo, kijk even een uurtje niet op TA en anderhalve pagina over DV erbij... het komt nu ook wel dichtbij!! :toocool:
Inderdaad zonde dat er zoveel kaartjes worden weggegeven! Volgend jaar wacht ik ook wat langer met een kaartje kopen... Heb ondertussen al gastenlijstplekken voor de zaterdag 'moeten' en als je ziet dat kaartjes via Marktplaats ruim onder de verkoopprijs worden verkocht :rolleyes:
Maar ja, het feest zal er niet minder om zijn! Ik ga MAXIMAAL genieten :gsmile:
Oh ja, zal ongetwijfeld ook bij die meeting aanwezig zijn! Aangezien ik mijn slaapzak gewoon in die tent leg :p |
|
|
| TranceFool |
| Met een weekendkaart kan je toch wel gewoon alleen op de zaterdag naar binnen neem ik aan? |
|
|
| DJ_Release |
| quote: | Originally posted by Phortje
Since there is going to be some sort of TA-meeting anyway:
Where: Renaissance Tent, in front of the stage
When: During Sasha on Saturday, ~14:30
Who:
magikb (TOTA)
Phortje (NLTA) |
I'm there also Release (FLTA)
sporting my Release shirt :eyes: :cool: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by DJ_Release
I'm there also Release (FLTA)
sporting my Release shirt :eyes: :cool: |
Added to this post :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Met een weekendkaart kan je toch wel gewoon alleen op de zaterdag naar binnen neem ik aan? |
Jazeker :) |
|
|
| Passiva |
| Gister weekendkaarten gekocht. Van de partij! :) |
|
|
|
|