return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 47)
View this Thread in Original format
emre
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Die zogenaamde Infusion set is 100% Hernan :cool:

Someone bettter gimme ..... :toothless
Tim81
Jahoor, vannacht weer lekker in mijn eigen bedje slapen in plaats van op een luchtbed in een tent opgezet door amateurs :toothless

Wat zal ik lekker slapen en dromen van al die heerlijke 'soundjes' en met de beelden van de afsluiter op de main op mijn netvlies :tongue2
@win
Beetje laat, maar goed

Mijn Dance Valley-ontmaagding was een bijzonder fijne ervaring! Echt een prima festival zonder al te ver te hoeven lopen (op het terrein zelf dan). Wat jammerlijk wel wat tegenviel was de muzikale inbreng, ik heb gewoon te weinig dikke uplifting anthem string trance gehoord :( Maar goed...

Ik kwam samen met Chris en allemaal Aussies en een Yankee na 1 uur binnen. Naar mijn mening wat te laat dus volgende keer maar wat vroeger. Na een beetje rond te hebben gelopen was de eerste stop Sasha. Nou ja althans dat was de bedoeling. Ik kwam rond 14.10 die tent binnen in de veronderstelling dat Steve Lawler daar draait. Blijkt dat dus Marcus James te zijn. Man, wat een set! Geheel negatief overigens. Deze set was nog net niet zo saai als Remy op Armada ADE. Jammerlijk draaide de beste man ook nog eens drie-kwartier van Sasha's tijd af, wat voor mij niet zo gunstig was aangezien ik toch echt om 4 uur bij Nu-NRG wou staan. Wel gezeelig met al die Ta'ers in 1 tent :) Daarom slechts een kwartiertje Sasha gezien, wel erg mooi maar toch blijft prog voor mij hele toffe muziek maar dan echt thuis achter mijn pc'tje en niet op een feest.

Op naar Nu-NRG. Wat me gelijk opviel was al dat Lexion/XL/Powerzone-publiek in die tent. Maar ik moet die mensen gelijk nageven dat ze goed losgingen, op Randy Katana althans. Ik vond dat wel een keer grappig om te zien, maar zo'n hele set zou me te veel worden. Daarna eindelijk Nu-NRG en ja hoor, het hele publeik valt stil! Alleen een handjevol fans vooraan gaan los, maar dan ook harder los dan dat je los kunt gaan!! Ik heb me erg goed vermaakt hier! Ze hadden helaas een half uurtje, maar ze maakten er wel wat van! Hun u2 remix was vet evenals hun interpretatie van born slippy. Jammerlijk draaiden ze geen bekende tracks van hun album, maar een ramp was dat nou ook weer niet. Absoluut DV-hoogtepunt was toch wel hun afsluiting met Dreamland. Echt ik ben zelden zo goed losgegaan!! Deze komt echt in het rijtje beste feestherinneringen ooit. Al met al een geslaagd NL-debuut voor de Italianen, maar graag volgende keer 1,5 uur voor een beter publiek in een kleinere club.

Hierna naar de Armada-stage gelopen naar Schulz. Die man weet altijd geweldige muziek te draaien, maar wat er bij hem echt aan schort is dat hij niet met de pitch control overweg kan. Hij draait platen gewoon echt veel langzamer dan anderen en daarom kun je toch nooit echt goed los als je lichaam de plaat een paar bpm hoger inschat. Hierna eten en daarna naar Remy. Gelukkig draaide hij nu ineens niet zo saai, maar toch was hij de opwarmer voor Armin. Dit was alweer mijn 5e keer Armin dit jaar. Heb maar een uurtje meegemaakt, maar hij verraste me weldegelijk. Platen waarvan ik de titel niet eens kende gooit hij er zomaar in, nu eens niet wat voorspelbaars. Heerlijk om trouwens weer Killa te horen!

Ferry kwam eraan dus richting Main. Helaas was het gangpad hier naartoe toch een beetje druk, maar met een beetje geduld kom je er altijd. Ferry zijn set was ronduit teleurstellend! Een set zonder lijn en tsja wie draait er nu prog om half 8 op de main? Dat gaat er bij mij dan echt niet in. Op een paar vette platen na vond ik zijn set toch jammerlijk mislukt. De afsluiting was voor Paulus de Boskabouter en die knalde me daar toch even alle bomen het bos uit! :eyes: Wat een wereldset! Niet hoogstaand, maar gewoon alles viel daar op z´n plaats! Man van de Dag! Gewoon heerlijk knallen zonder dat het ergens saai, voorspelbaar of eentonig werdmij ronduit een teleurstelling moet ik zeggen. Een set zonder enige lijn, beginnen met saaie prog om half 8 op de Main gaat er bij mij dan echt niet in! Chapeau! En ja dan dat vuurwerk met die lichtshow, echt top!!

En tsja toen de terugweg. Liep niet helemaal soepeltjes, busvervoer was prima maar al met al pas half 4 thuis. Wel een bijzondere ervaring rijker uiteraard!
SnuggLe
Ook laat, maar lekker belangrijk: Wat een VETTE Dance valley!
Samengevat (gezien): Psytrancetent - Redanka - Psytrancetent - Sasha -Chris Liebing - (stukje Christopher Lawrence) - Hawint & Villalobos - (stukje Zabiela) - Hernan Cattaneo - Infusion

S'ochtends eerst even het blubberachtige terrein gechecked, een biertje gepakt en maar eens een tent in gegaan. Nou mensen, ik heb me super vermaakt op TRANCE. Dat ik dat ooit nog mag zeggen ;) Maarja, het was wel de Psycadelic Trancetent :eyes: :crazy: Allejezus wat vet weer, oude Nexus tijden herleven :D Hard , snel en met 10 vage hippies en een joint helemaal uit je dak. Heb daar anderhalfuur heerlijk gedanst.

Daarna natuurlijk de Renaissance in. Leuk vermaakt met alle TA-mensjes en de vele vele andere bekenden die er waren! Sasha draaide lekker. Leuke was , dat het eerst super druk was. Allemaal dagjes mensen die 'even Sasha moesten zien', maar er na een half uur achterkwamen dat het toch niets was :D Dus toen was het weer lekker rustig :D Heb me wel goed vermaakt. Hij draaide nog een nummer van War of the Worlds, die was cool :D En om mensen te quoten die voor DV iets postte:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Zolang ze GVD aan de set-tijden van Sasha maar niks wijzigen vind ik alles best..... :o

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ow dat zou zooooooooo klote zijn! nu staat hij dus voor 2,5 uur ingepland, korter is gewoon echt !

Echt te kut, Sasha draaide maar 1,5 uur! Ik heb trouwens neit eens gehoord dat Ableton er WEER mee ophield! Wat is dat voor een gezeik!!
Daarna naar Chris Liebing, dat was echt hakken en zagen, ubercool :) De boxen hielden er wel een paar keer mee op, hoe kut is dat zeg! Dat hadden ze bij de Circo Loco ook een paar keer! Lawrence was niets, toen maar even vaag minimalen bij Hawtin & Villalobos :D Erg goed, lekker chill! Zabiela was echt TE TE kut, wat een mongool vind ik dat. Beetje effecten kutten, verder niets. Hernan Cattaneo maakte alles goed, en nu vond ik hem wel super in plaats van toen in de Melkweg :D Leuk om TranceFool, Ei, Sander (1/2 Boumbros) en @win weer even te zien. De rest zie ik toch altijd al wel :D Oh en Remy: wat een mafkees ben je toch! :eyespop: heb weer om je kunnen lachen! :D :D

Oh en Harmen, je was idd echt waisted ! :D

Wie heeft er nu in de Panama gedraaid? Renske riep iets van "Maybe Sasha en/of Deep Dish?"
SnuggLe
Erg goede foto's:

http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=22131
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=22177
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=22178
Muppy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Erg goede foto's:

http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=22131
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=22177
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=22178

daar zitten idd wel een aantal mooie tussen ja!
MaGiK54

Respect teh skilzz........
Phortje
Hmm, toch een aardig keelpijntje aan DV overgehouden :p
Tim81
Zo, back on earth... Hier dan ook mijn verslag!

Vrijdagmiddag 13.00 uur worden wij voor de ingang van het Dance Valley-terrein gedropt met onze kampeerspullen! Terwijl wij in de rij staan begint het alweer te regenen en nadat we na een uur eindelijk binnen zijn, moet de tent nog worden opgezet… Voor de amateurs die wij zijn stonden deze warempel erg snel, zodat we om half 4 al in de Renaissance-tent arriveerden. Het terrein was inmiddels al een grote modderpoel, dus daar hoefden we ons verder ook niet druk meer om te maken!

Marcus James, de Engelse Cor Fijneman, legde zijn laatste plaatjes op de draaitafels en wij bestelden ons eerste drankje. Om op te drogen zijn we vervolgens lekker gaan dansen op de tracks van Behrouz. Zijn inspirerende set was een welkome opwarmer en de aftrap voor een heerlijk Renaissance-weekend! Hierna was het de beurt aan onze kleine (1.60 meter) grote Japanse vriend Satoshi Tommiie. Hij wist de halfgevulde, mooi ingerichte, tent 2 uur lang in beweging te houden met zijn diepe krachtige sound (erg lekker!). Doordat het buitenterrein inmiddels onbegaanbaar was geworden, werd de programmering enigszins aangepast. Hierdoor draaide Tommiie een uurtje korter, zodat Sasha nog even zijn draaikunsten kon tonen. Helaas was er geen tijd om Ableton aan te sluiten en is een uurtje toch wel erg kort, maar zo tegen het einde van de middag ging het lekker los met een zeer internationaal publiek! Om ons heen stonden Canadezen, heel veel Engelsen, Australiërs, Ieren, Duitsers, Italianen en zelfs Libanezen (check: www.lebanesravers.com) uit hun dak te gaan. Op de vrijdag was het de beurt aan Deep Dish om af te sluiten bij de Renaissance-stage. Met Satoshi Tommiie, Sasha en Marcus James als geïnteresseerden om zich heen, maakten zij er een aardig feestje van in de redelijk gevulde tent. Vooral tijdens hitjes als The Other Site, Flashing for money, Let it go, She is homeless en Say Hello ging het dak eraf. Om 23 uur zat de eerste Renaissance-dag erop, terwijl in het enkele area’s nog een uurtje doorging, dus nog even een rondje gelopen (o.a. langs Cox) voordat het doorweekte kampeerterrein werd opgezocht. Voor mij geen nachtprogramma daar ik morgen optimaal van de zaterdag wilde genieten, dus luchtbed opblazen, tanden poetsen en (proberen te) slapen…

Na een slechte nachtrust, door de harde muziek op het terrein, de herrie van andere kampeerders en het luchtbed, om 7 uur maar uit de tent gekropen. De camping lag er rustig bij en het weer zag er redelijk uit, dus klaargemaakt voor wederom een dag Dance Valley! Op het moment dat wij om 10 uur richting het festivalterrein wilden lopen begint het weer te regenen, dus even schuilen voordat we om kwart over 10 bij Joyce Mercedes op de koffie gingen! Ook direct even een kijkje genomen in de lege vallei bij de Mainstage en een ontbijtje gehaald. Al voor 12 uur hadden wij onze ‘vaste stek’ (links vooraan) ingenomen in de Renaissance-tent waar Redanka samen met een andere gozer (ja, die met die zonnebril!) helemaal uit z’n dak stond te gaan! Steve Lawler was nergens te bekennen en daarom ging Redanka wat langer door en knalde hij natuurlijk Waves en zijn remix van Vertigo erin, geen slecht begin van de dag lijkt mij!! Na ruim een uur langer door te zijn gegaan sloot hij af met, heel apart, All you need is love. Inmiddels waren de technici begonnen met het aansluiten van Ableton, maar in plaats van dat Sasha wat vroeger begon had men Marcus James weer opgetrommeld om het ontstane gat op te vullen. Ondanks de lekkere platen die hij draaide, misschien iets te traag tempo, kon je duidelijk merken dat het toegestroomde publiek stond te wachten op de meester hemzelf! Om 15.00 uur, nadat alle apparatuur was aangesloten, begon Sasha dan eindelijk aan zijn set en wat een opening… KIPPENVEL! Ook op Hazy wazy ging het goed los, waarna Ableton er helaas weer mee kapte. Om 17.00 uur was het tijd om wat te gaan eten en even een frisse neus te halen, daarom richting de Main gelopen naar Deep Dish en een broodje kroket (oh nee, croquet) gehaald. Ondanks het zonnetje ging de vallei niet echt uit zijn dak, daarom het laatste uur van Zabiela nog even meegepakt. Zo een uurtje vol breaks gaat er bij mij echt wel in, onder andere You take violence en New Order’s Confusion voorbij horen komen. Omdat Infusion te laat arriveerde werd deze live-act omgedraaid met Hernan Cattaneo. Deze Argentijnse dj had ons 2 maanden terug in De Melkweg op heel veel lekkers getrakteerd en ook nu begon hij formidabel! Tegen het einde van zijn set gooide hij Chab – Closer to you erin en toen was het publiek niet meer te houden. De afsluiter in de Renaissance-tent was dus voor Infusion en dat werd onvergetelijk, wat een enthousiasme straalden deze 3 gasten uit! Volgens mij kon er niemand stil blijven staan op hun opzwepende live muziek… Een waardig afsluiter van een formidabel weekendje Renaissance!

Natuurlijk voor het laatste uur richting de main stage gesneld om daar halverwege de heuvel te kunnen genieten van het schouwspel aan laserstralen, verlichting, vuurwerk en een uitzinnige menigte! Ieder jaar levert dit weer een aantal kippenvelmomenten op en natuurlijk hele mooie plaatjes. Ondanks, of misschien wel dankzij, het enorme aantal hitjes ging ook echt iedereen los in de vallei! Na afloop ging dan ook iedereen door de modder (oh ja, er lag blubber op het terrein) huiswaarts. Na de afterparty in onze tent met 7up, Nutsen, Jodekoeken en natuurlijk de onmisbare Ipod met goede muziek nog één regenachtige nacht doorgebracht in een tent. Zondagochtend alle spullen ingepakt en voorgenomen om nooit meer te gaan kamperen, tenzij UDC volgend jaar op vrijdag weer namen als Sasha, Tommiie en Deep Dish of bijvoorbeeld Digweed neerzet…

Vanavond volgen nog wat meer fotootjes, maar hier alvast de die-hard kampeerders :p
Miek
nou ik heb me Zaterdag ondanks de modder toch echt wel goed vermaakt. Had gewoon een paar waterdichte schoenen aan getrokken en heb dus geen last gehad van natte voeten...

Ik zag gewoon toen ik in de bus zat op weg naar DV een meid lopen in een witte rok met SLIPPERS :eyes: Toen die meid 2 stappen op het terrein had gezet was haar hele rok zwart :p Ze bleef ook nog eens in de modder steken met haar slippers en iedereen lachte haar uit, best sneu :p Maar ja, moet je ook maar niet zo dom zijn om op teenslippers te gaan lopen :crazy:

Nou ik heb overdag voornamelijk in de Renaissance tent doorgebracht en deze dj's gezien:
Marcus James --> mwah ik moest nog inkomen en ik had het niet zo op zijn muziek
Sasha --> _O_ die draaide echt lekker
James Zabiela -->'n niet alles van mee gekregen maar ik heb toen even lekker zitten kletsen met wat mensen dus niet zo erg op de muziek gelet . Maar klonk lekker

Daarna nog even naar Armin van Buuren geweest, maar daar vond ik het iets te fris, stond in de wind en dat was niet zo'n succes, maar wat ik gehoord heb klonk lekker

Toen naar de concept tent en daar heb ik gehoord:
Hertz LIVE --> kon er mee door :P
Preach --> _O_ ik kende die hele DJ niet, maar een vriendin van mij wel dus ik moest en zou die DJ zien, daar heb ik ook zeker geen spijt van gehad, wat draaide die vent lekker zeg

Nou en rond 22:00 weer naar huis gegaan, mocht gelukkig met een vriendin mee terug rijden en hoefde dus niet met de trein terug
:gsmile:

SnuggLe
Sjonge jonge, laat ze bij de Volkskrant eens een FATSOENLIJKE reporter naar Dance Valley sturen (en fotograaf ook btw, want die foto die erbij staat is drama). Goh het moet weer gaan over drugs en over rellen cq wazige praktijken. Dat er superveel sfeer was en het muzikaal ook zeker goed te doen was, nee, daar hoor je ze niet over. Zie deze quotes:

quote:
“Waar de liefhebbers van de gezellige clubtrance van DJ Jean het bij één pilletje laten, daar lusten ze er bij de psychedelic trance van de hypnotiserende live-ct Infected Mushroom twee tenten verder wel pap van gezien de rollende ogen en zwaaiden armen”.

Ja joh, meteen weer over drugs! Rot toch op. Ik heb een hele tijd in die Psychedelic gestaan, maar drugs? Ja een jointje, maar die mensen (lees: alternatief publiek) gaan altijd dik uit hun bol, zonder veel op hoor...

quote:
“Ook het podium met hardhouse trekt zo zijn eigen publiek. Hier springen en hossen louter blanke bezoerks met korte haren (hij) of juist weelderige permanentjes (zij). [..] Hardhouse als de rechtsbuiten van de dancescene.”

Waar slaat dit nou weer op? Louter blank.... Lekker belangrijk!

Oh Miek, als je Preach leuk vond, lees het interview wat ik met hem had op Partyflock.nl
Muppy
Jaaa ik word daar ook zoooo ziek van! Er stond ook zeker in hoeveel arrestaties en hoeveel kilo drugs er in beslag werden genomen? Maar natuurlijk niks over het vuurwerk...:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 
Privacy Statement