|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| Zie je nu wel dat om half 3 iedereen van TA bij Sasha staat :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by @win
Zie je nu wel dat om half 3 iedereen van TA bij Sasha staat :p |
Ça depend, als de eerste paar platen van Umek zuigen dan misschien wel, anders tyft maar op met je Sasha ;) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by basd
Ça depend, als de eerste paar platen van Umek zuigen dan misschien wel, anders tyft maar op met je Sasha ;) |
He he, nou ja gezien het feit dat de tranceklappers nog niet draaien dan, kan iedereen denk ik wel even een kijkje komen nemen :) Ik sta om 4 uur wel vooraan bij NU-NRG, maar het begin (en mss einde) van Sasha pak ik vast wel mee! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by @win
He he, nou ja gezien het feit dat de tranceklappers nog niet draaien dan, kan iedereen denk ik wel even een kijkje komen nemen :) |
Hangt er ook een beetje vanaf waar de rest zich bevindt.. Aan de ene kant altijd gezellig met de mensen van TA, aan de andere kant deel ik de muzieksmaak van de meeste mensen hier niet echt :) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by basd
Hangt er ook een beetje vanaf waar de rest zich bevindt.. Aan de ene kant altijd gezellig met de mensen van TA, aan de andere kant deel ik de muzieksmaak van de meeste mensen hier niet echt :) |
Ach er is ook gezien te horen op zo'n dag. Ik ga in het begin gewoon lekker genieten en aan het einde van de avond genadeloos los :crazy: En waar zie ik nog wel precies :) |
|
|
| basd |
| Komt sowieso allemaal wel goed denk ik.. Als het weer maar een beetje meewerkt vind ik het allemaal wel prima. |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by basd
Komt sowieso allemaal wel goed denk ik.. Als het weer maar een beetje meewerkt vind ik het allemaal wel prima. |
Laten we het hopen inderdaad. 4 open air stages, tsja dan mag het zeker niet gaan regenen ;) |
|
|
| Tim81 |
| Zinnn! :toocool: Het begint nu wel te kriebelen... Renaissance is op zaterdag zeker de perfecte uitvalsbasis! :crazy: |
|
|
| magrec |
| nah ik denk dat ik woensdag wel een kaartje ga kopen....:D |
|
|
| eieregooie |
| Ik hoorde net dat de zaterdag uitverkocht is? |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik hoorde net dat de zaterdag uitverkocht is? |
Grapje zeker?
:confused: |
|
|
| Partyhardy! |
| Erg relaxte timetable, Sasha 2,5 uur s'middags en met Hernan afsluiten, heerlijk! :cool: |
|
|
|
|