|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by basd
Zoals jij erbij liep hadden we je rustig op de HQ kunnen zetten en dan had je je nog vermaakt.. |
:D :D het is allemaal de schuld van sasha want we hadden besloten om wat drinken in te slaan omdat het zo druk was toen ie ging draaien.
Infusion was zoo gruwelijk weer. Ze stonden alle 3 helemaal uit hun dak te gaan en dan die muziek zo opzwepend echt.Daarnaast Alleen maar leuke mensen om mij heen ik heb mij meer dan prima vermaakt en dat kwam niet omdat ik behoorlijk aangeschoten was ;) :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basd
Zoals jij erbij liep hadden we je rustig op de HQ kunnen zetten en dan had je je nog vermaakt.. |
Het zou me niet verbazen nee... :D
Heb me prima vermaakt op Dancevalley, niet meer dan dat. Infusion was wel supervet, en Sasha viel een beetje tegen. Modder boeide op een gegeven moment totaal niet meer en mocht de pret niet drukken.
Wat ik nog wel steeds belachelijk vind is dat teringeind lopen naar de bussen! :mad: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
Daarnaast Alleen maar leuke mensen om mij heen ik heb mij meer dan prima vermaakt en dat kwam niet omdat ik behoorlijk aangeschoten was ;) :p |
Aangeschoten? Volgens mij was je straalbezopen... :D |
|
|
| basd |
| Oh, en als al die gasten met hun "I f*cked Paris Hilton" de waarheid spreken loopt dat kind denk ik de rest van haar snollerige cocaineleven niet meer. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Aangeschoten? Volgens mij was je straalbezopen... :D |
nee joh dan ben ik nog erger :cool: :rolleyes: |
|
|
| magrec |
| Hmm we zouden ook nog naar de after in de panama gaan want na afloop spraken we jamie van infusion nog en die zouden daar ook nog wat gaan doen maar na een korte tussenstop in adamwest vielen we in een diepgat waar ik vandaag pas laat weer uitkwam ;) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Sasha opende met een vette remix van Daft Punk - Technologic, iemand enig idee welke dat was? :) |
Tegen de tijd dat je die binnen hebt weet je mij hopelijk te vinden.... Tering, die was echt lekker! Ik stond met kippenvel in die overvolle tent :toocool: :crazy: |
|
|
| jp |
Dance Valley: Love, peace en regen
SPAARNWOUDE - Het weer zat niet mee en niet alle kaarten waren verkocht, maar de sfeer was er niet minder om op Dance Valley in recreatiegebied Spaarnwoude. "Die leek juist wel beter dan ooit. Het was bijna saai, zo perfect liep het allemaal. Ik heb weinig gemopper gehoord, het slechte weer verbroedert" , zei een tevreden Brian Bout, directeur van organisator UDC, zaterdag.
Vrijdag, het dansfestijn was voor het eerst tweedaags, kwamen ondanks de plensbuien en het sluiten van de buitenpodia, 13.000 bezoekers op de optredens af. Zaterdag waren dat er ruim 40.000. Met ruimte voor 60.000 belangstellenden was Dance Valley voor het eerst in jaren niet uitverkocht.
Het mocht de pret niet drukken, de bezoekers en dj's waren enthousiast en de politie en EHBO (ongeveer tweehonderd gevallen van blaren, kneuzingen en drugs- en alcoholproblemen) hadden het rustig. De beveiliging hield zaterdagavond wel enkele bezoekers aan omdat zij zich "provocerend gedroegen", meldde een politiewoordvoerder. Een verkeerschaos, zoals enkele jaren geleden, bleef uit. Bout was trots dat zijn lang gekoesterde wens, een meerdaags festival, in vervulling ging. "We zijn nu het Woodstock van de dance: Love, peace and happiness."
Vrijdag leek het er even op dat het hele evenement in het water zou vallen, toen op het terrein zes centimeter water stond en dj's op de buitenpodia naar de tenten moesten verkassen. Maar de organisatie strooide houtsnippers op het terrein om de wegen gangbaar te houden en deelde gratis regenjasjes uit.
Ondanks al die moeite, bleef het zaterdag een beetje modderig. Toch glibberden bezoekers, de één in regenponcho, de ander in dance-outfit, langs de 160 acts op vijftien podia. Voor een biertje was duizend man barpersoneel beschikbaar en ruim 8 kilometer bierleiding aangelegd. Bezoekers hadden vijfhonderd toiletten tot hun beschikking om dat weer kwijt te raken. Het dance-evenement leverde de organisatie ongeveer 80.000 kilo afval op.
Hoogtepunten waren op dancegebied de optredens van dj Carl Cox en Armin van Buuren, die een eigen podium in de vorm van een piratenschip had. Hij liet Jan Vayne thuis, met wie hij momenteel in de hitlijsten staat. Paul van Dyk sloot het dancefestival zaterdagavond af op het hoofdpodium. Zijn act werd vergezeld van een lasershow, vuurwerk en een bloemenregen.
Over de toekomst van Dance Valley wilde Bout zaterdag niet veel kwijt. Behalve dan dat hij graag nog eens The Prodigy en Faithless op zijn evenement ziet staan. "Die horen hier en niet op rockfestivals." Verder wil UDC de markt op in het buitenland, met name Oost-Europa waar de dance nu in opkomst is, maar ook buiten Europa is veel belangstelling voor Dance Valley. Zo neusden er dit weekeinde diverse media en evenementenorganisaties uit onder meer Japan en Zuid-Afrika rond.
Bron: die sensatiekrant |
|
|
| Tim81 |
Wat is er allemaal uitgezonden tijdens Van Diepen's Dance Department? Ik zag in de Renaissance-tent dat er vrijdag bij Deep Dish van alles werd aangesloten om op te nemen... Ben benieuwd of iemand al geluiden heeft van dit weekend?!
Heb net festival report gezien op Veronica, stelde niet veel voor! Heeft AT5 (of andere zender!) ook weer iets uitgezonden, net als vorig jaar, dat kan worden gedownload?!? |
|
|
| MaGiK54 |
| Hele Pvd set is al binnen en ook nog 54 min van setje van cox van vrijdag....las ook dat Infusion deels is uitgezonden.... |
|
|
| jp |
| Volgende keer meer zitplaatsen regelen UDC |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
las ook dat Infusion deels is uitgezonden.... |
Wie o wie o wie o wie?!
Kan ik thuis nog een keertje springen :D! |
|