|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Kaartjes liggen hier al maanden te verstoffen,hahaha.
Kan haast niet wachten !! OMG, wat een line-up werderom !! :eyespop:
Vriendinnetje van me is onlangs aan de trance/dance verslingerd geraakt, gaat ook mee naar Dancetour Leeuwarden (leuke opwarmert).. Gaan voor de zaterdag vooralsnog, geen twijfel mogelijk !
Deep Dish,Ferry Corsten,Paul van Dyk,Armin van Buuren,M.I.K.E,Markus Schulz,Perry O'Neil,Remy,Jochen Miller,Nu NRG,Randy Katana,Sasha,Dr. Kucho,Erick E, Laidback Luke,Herr Arter&Terry Toner,Tiefschwarz..
Nu nog maar hopen dat niet alles elkaar overlapt...wordt weer een gehobbel van tent naar tent :nervous: hahaha |
|
|
| magikb |
I am sorry guys.. I don't speak one word of dutch.. but do you guys usually have a TA meetup for these events?
I am going to be coming from Canada again this year and it would be cool to meet some of you!
:) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magikb
I am sorry guys.. I don't speak one word of dutch.. but do you guys usually have a TA meetup for these events?
I am going to be coming from Canada again this year and it would be cool to meet some of you!
:) |
Most of the NLTA's already know each other and don't meet up anymore. But usually there is a small meetup... |
|
|
| @win |
Die track op de site bij de psychedelic tent: Infected Mushroom - Frogmachine :cool:
Na Nu-NRG staan deze gasten toch zeker als tweede op het MUST SEE-lijstje :p |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Most of the NLTA's already know each other and don't meet up anymore. But usually there is a small meetup... |
Provided people can find eachother on that huge terrain :o |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Phortje
Provided people can find eachother on that huge terrain :o |
I'm wearing a GPS beacon ;) |
|
|
| Esrem |
| Ik en mn zusje gaan ook weer, alleen zaterdag. Nog wel ff een kaartje halen. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik en mn zusje gaan ook weer, alleen zaterdag. Nog wel ff een kaartje halen. |
Goede actie. Esther en Esmeralda make the party :crazy: |
|
|
| New Wave |
| Hallo. DOE EENS EFFE NORMAAL MAN! |
|
|
| jp |
| Wie? En heb je al een kaartje of wat? |
|
|
| New Wave |
| Ik? nee, kutfeest. Ik ben te laag voor dat niveau. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik? nee, kutfeest. Ik ben te laag voor dat niveau. |
Wie zegt dat? |
|
|
|
|