|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
er zullen 2 Beta's aanwezig zijn :cool:
woooohooo :) |
2 maar? :o Je zou er toch meer verwachten voor zoiets :p |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Phortje
2 maar? :o Je zou er toch meer verwachten voor zoiets :p |
+ 1 :D |
|
|
| zarathustra |
3 more weeks!!!!!! (give or take)
This will be by far the biggest party that I've ever attended. I'll be in Amsterdam for 3 days prior and 3 days after the event so if anyone would like to meet up, send me a PM. |
|
|
| DJ_Release |
will there be a TA meeting at the festival?? or prior to it?? how does it work over there?
:happy2: |
|
|
| magikb |
| quote: | Originally posted by DJ_Release
will there be a TA meeting at the festival?? or prior to it?? how does it work over there?
:happy2: |
I was the n00blar who asked this question earlier in the thread.. and the answer was that they all know each other already so they don't really need to do large meetups ;)
Thank god I know one NLTA... ha :p |
|
|
| WebmaN |
| quote: | Originally posted by nwopper
Heb besloten dat ik alleen ga....want zoals gewoonlijk is niemand in mijn omgeving te porren voor goede sjit. Kom vast wel ergens wat NLTA's tegen die ik achter hun reet aan kan lopen ofzow :p :toothless |
nou ik en frank zijn van de partij, dus alleen stuiteren is er niet meer bij hoor :p |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by WebmaN
nou ik en frank zijn van de partij, dus alleen stuiteren is er niet meer bij hoor :p |
:D
Weet ik, moet alleen nog even hopen dat ik vrij krijg de 6de (blijkt nogal moeilijk te zijn, iedereen op vakantie etc.)...... Maar, maak je niet druk, het komt allemaal goed :toothless :p |
|
|
| WebmaN |
| quote: | Originally posted by nwopper
:D
Weet ik, moet alleen nog even hopen dat ik vrij krijg de 6de (blijkt nogal moeilijk te zijn, iedereen op vakantie etc.)...... Maar, maak je niet druk, het komt allemaal goed :toothless :p |
nou ik heb me kaartje al dusse, je zorgt maar dat je kan:rolleyes: :D |
|
|
| jp |
| Thuis slapen rocks :tongue2 |
|
|
| DJ_Release |
| quote: | Originally posted by magikb
I was the n00blar who asked this question earlier in the thread.. and the answer was that they all know each other already so they don't really need to do large meetups ;)
Thank god I know one NLTA... ha :p |
-1:sadgreen: |
|
|
| Tim81 |
| Wel binnen de lijntjes blijven... kleurplaat |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by DJ_Release
will there be a TA meeting at the festival?? or prior to it?? how does it work over there?
:happy2: |
The key to meeting TAs is being at the progressive area, since most of us always hang there :p |
|
|
|
|