|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Vannacht heeft het hier flink geregend... inmiddels is het zo goed als droog. Hopelijk ligt het terrein er een beetje knap bij en staan er niet overal plassen!
We vertrekken om een uur of 12 richting de dansvallei en gaan er hoe dan ook een mooi weekendje van maken :toothless |
|
|
| sndh |
| Hier in Haarlem Zuid is het vrijwel geheel bewolkt met een klein miezerbuitje... Niet veel speciaals, goed weer dus!! |
|
|
| Phortje |
Mogguh :o
Ook rond een uurtje of 12 richting de vallei! :D |
|
|
| Tim81 |
| Da's mooi. Zolang het maar niet met bakken uit de lucht komt! |
|
|
| sndh |
| en dat kwam het dus net wel :( |
|
|
| Creamfields23 |
| Veel plezier mensen en voor diegenen kijk uit met de druggies :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Veel plezier mensen en voor diegenen kijk uit met de druggies :D |
Drugs are bad, m'kay! :whip: |
|
|
| Matthijs |
| wat een regen, laat ik maar wat extra haringen meenemen om die tent vast te zetten! :nervous: |
|
|
| NetX |
isnīt there an internet cafe this time (at least in the camping grounds)?
so we expect some first-hand experience at least this evening or latest tomorrow morning around 7am :)
harr harr:
zo verwachten wij wat ervaring uit de eerste hand minstens vanavond of laatst morgen ochtend rond 7am |
|
|
| Tim81 |
Hmm, het blijft inderdaad maar regenen...
:( |
|
|
| Phortje |
| Okee ben dr vandoor! Later! :D |
|
|
| Tim81 |
| Ik ook... op weer.nl geven ze aan dat het vanaf uur of 3/4 droog wordt! |
|
|
|
|