|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| JP, wat kan je wel :p |
|
|
| jp |
Sfeer van niks, weinig (mooie) vrouwen (en mannen) vandaag
Dat trekt zaterdag wel bij :)
Het eten was trouwens goed te doen en de muntjes zijn gewoon tien euri |
|
|
| nwopper |
| Mooie vrouwen maken voor mij nog geen feest....mooie mensen in het algemeen niet... Ze zijn net als 'lelijke' mensen: Mensen. :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hehehe, ouwe kleren aan dus :toothless |
- Oude spijkerbroek
- Oude jas
- Oude rugzak
- Kaplaarsen (als ik kan slagen morgen)
- Regenbroek
- Poncho
En handdoek + schoonsetje kleren + schoenen in de auto.......mij foppen ze niet....:clown: |
|
|
| jp |
| Nee je hebt gelijk maar voor een fotoshoot zijn een paar snollen gewoon onontbeerlijk. Oh well, lekker stampen in de modder morgen (en van de heuvel af glijden :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
de eerste die één vrouw kan ontdekken in dat filmpje krijgt morgen een drankje van me :D
|
Zo idd zeg! ALLEEN maar gasten! :eek: :( maarja dit was wel in de trancetent, kijk naar een T.nu feest ook 80% man...
| quote: | Originally posted by nwopper
Mooie vrouwen maken voor mij nog geen feest....mooie mensen in het algemeen niet... Ze zijn net als 'lelijke' mensen: Mensen. :o |
Niet van die barbiepopjes die stil langs de kant een beetje mooi gaan staan te zijn nee, maar mooie vrouwen met een smile op hun gezicht heb ik op een feest toch graag om me heen. Vond dat ook 1 van de min-punten van Tiësto's ISOS4 release party, weinig mooie vrouwen, ben van mening dat mooie vrouwen de sfeer toch zeker positief beinvloeden :) Zal morgen hopenlijk beter zijn :cool: |
|
|
| nwopper |
:D
Daar heb je gelijk in, een foto zonder snollen is als een slagroomtaart zonder slagroom....
Morgen neem ik mee:
extra trui
poncho (+1 reserve)
extra sokken
plastic zakjes om sokken
rugzak/oude tas
Godverdommes kuttigefukken kloteweer in dit fukkende kloteland....:whip: :whip:
@Pardyhardy: zijn blije mooie vrouwen die uit hun dak gaan dan beter dan blije lelijke vrouwen die uit hun dak gaan? Vind ik niet, iedereen is hetzelfde vind ik, mooi of lelijk.... (damn, ik lijk wel een hippie!) :p |
|
|
| moogwai |
Ik ga niet... ik ben nu al ziek, zwak en misselijk en heb volgende week al helemaal geen tijd om uit te zieken :( Erg jammer, maar ja ik had ook nog geen kaartje gekocht.
Ik wens iedereen veel plezier die gaat... een vet feestje wordt het zeker! |
|
|
| eieregooie |
| JP, hebben ze ook van die cheapo ponchotjes op DV zelf? Ik zou niet weten waar ik anders zo'n ding kan scoren hehe |
|
|
| Mindphaser |
| Zie hier wat pics en een filmpje van het terein... ziet er niet echt gezellig uit. |
|
|
| jp |
Ik had nog een poncho van Dominator. Bedankt he Q-Dance ;)
Regenjasjes kosten 2,50 op DV. Morgen heb je 'm echt niet nodig hoor. Koop liever rode kaplaarzen ;) |
|
|
|
|