|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
den teringh daar bied je wel wat aan zeg!
helaas moet ik morgen en zaterdag werken:( |
|
|
| @win |
| Jaaaaa! :p Het begint alweer bijna! Alle weekenders alvast veel fun! En laat het terrein een beetje netjes achter voor zaterdag! :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| 70% kans op regen morgen.....:o |
|
|
| Frank-HH |
| cu tomorrow!!:crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Velsen denk ik, of Velserbroek. Dat ligt daar in de buurt...
|
Klopt, het meest noorderlijke puntje van Haarlem.
Ideaal is dat. Moet dit jaar alleen met de trein, dus dat zuigt ontzettend. |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
70% kans op regen morgen.....:o |
30% kans op geen regen. :crazy:
:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Original
30% kans op geen regen. :crazy:
:D |
Whahahahaha inderdaad!
FOCK die regen, FOCK die gratis kaartjes, FOCK al die doemdenkers! PARTY! |
|
|
| sndh |
| precies, fok die hele voorspellingen! KNMI zegt 30, tv zegt 60% en Weather.Yahoo.com zegt zelfs 90%. Als t zo ver uit mekaar ligt dan geloof ik net zo makkelijk dat t lekker droog blijft...zul je zien dat als Sasha draait de zon net doorbreekt!! :D |
|
|
| basd |
| quote: | | Originally posted by sndh zul je zien dat als Sasha draait de zon net doorbreekt!! :D |
Zul je zien dat ie zaterdag in een tent staat en vrijdag draait als de zon niet eens meer schijnt. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by sndh
precies, fok die hele voorspellingen! KNMI zegt 30, tv zegt 60% en Weather.Yahoo.com zegt zelfs 90%. Als t zo ver uit mekaar ligt dan geloof ik net zo makkelijk dat t lekker droog blijft...zul je zien dat als Sasha draait de zon net doorbreekt!! :D |
Ook zaterdag hebben we nog met de storing te maken. De stroming is dan noordwestelijk en voert koele, onstabiele lucht aan. Vooral in het noorden en oosten zijn er talkrijke buien, in het zuiden is er maar een enkele bui, afgewisseld door brede opklaringen. De temperatuur haalt maximaal 18 graden, maar tijdens stevige buien is het maar een graad of 12.
vrijdag 05 augustus 2005 05.52 uur (knmi.nl)
Maar fok it...ga straks op zoek naar een SpongeBob Poncho....ben ik in de regen helemaal teh man......:crazy: |
|
|
| magikb |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Not the partymood of English/US TA's. |
Today is the day and this Canadian girl(TOTA) is ready to PARTY !!! :crazy: :happy2: |
|
|
|
|